logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۶۸۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

شهید آوینی گمنام مانده است

شهید-آوینی-گمنام-مانده-است
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مجاهدت‌های شهید آوینی مثال زدنی است و این شهید بزرگوار از جمله افرادی است که گمنام مانده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی در مراسم گرامیداشت هفته هنر، سالروز بسیج هنرمندان و سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی که در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان اینکه یکی از هنرهای همیشه ماندگار شهید آوینی روایت فتح است که یک اثر به یادماندنی و ماندگار بوده که شرح حال بسیجیان و شهدایی است که در مناطق جنگی شهید شدند اظهار کرد: پیام شهدا در این مراسم این است که شهدا با شما میثاق بسته‌ایم و راه شما را ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مجاهدت‌های شهید آوینی مثال زدنی است و این شهید بزرگوار از جمله افرادی است که گمنام مانده است و ایشان تمام سخنرانی‌های امام را گوش و به آنها عمل می‌کردند و ولایت مداری و عشق به امام خمینی(ره) و سینه این شهید بزرگوار نقش بسته بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: شهید آوینی به عشق شهدا قلم زدند و در این راه نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سردار کرمی افزود: ملت ایران رشادت‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس را هرگز فراموش نخواهد کرد و تلاش‌های شهید آوینی با زبان هنر بود و هرگز فراموش نخواهد شد و ماندگار است.

وی با بیان اینکه بسیاری از عزیزانی که شهید شدند در تولید قدرت جزو برترین‌ها و افتخارات بودند، گفت: شهدای مختلف از جمله سردار سلیمانی، شهید آوینی، شهید صیاد شیرازی، تهرانی مقدم، شهریاری، همه در راه تولید قدرت برای کشور فعالیت‌های مختلف داشتند در این راه نیز به درجه شهادت نائل آمدند. شهدا جزو افتخارات کشور هستند و اقدامات مهمی برای پیشبرد انقلاب انجام دادند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر