logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۵۶۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در دیدار دبیر و معاونان حزب موتلفه اسلامی با فرمانده سپاه استان زنجان مطرح شد؛

آینده جمهوری اسلامی، درخشان و امیدوارکننده است/ ارائه طرح ناظران سیاسی به قوه قضائیه توسط حزب موتلفه اسلامی

آینده-جمهوری-اسلامی،-درخشان-و-امیدوارکننده-است-ارائه-طرح-ناظران-سیاسی-به-قوه-قضائیه-توسط-حزب-موتلفه-اسلامی
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: آینده جمهوری اسلامی ایران بسیار درخشان و امیدوارکننده است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در دیدار دبیر و معاونان حزب موتلفه اسلامی استان زنجان تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمن، ایستادگی و مقاومت وصف‌ناپذیر مردم با درایت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موجب شده تا توطئه دشمنان همچون گذشته به خط پایان ناکامی خود برسد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های راهبردی و استراتژیکی جمهوری اسلامی و تلاش دولت سیزدهم با همکاری دیگر قوا این نوید را می‌دهد که روزنه‌ها و گشایش‌های اقتصادی خوبی به زودی در کشور حاکم شود و ایران، سرافرازانه از پیچ تحریم و مزاحمت‌های اقتصادی عبور کند.

سردار کرمی با بیان اینکه دوران طلایی در پیش است، اظهار داشت: همه باید برای توسعه، آبادانی و شکوفایی کشور کمک کنند و سپاه و بسیج نیز همچون همیشه در هر عرصه مورد نیاز، پیشگام بوده و این خدمت به مردم را لذتبخش و موجب افتخار خود می‌داند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در استان گفت: راه‌اندازی 700 کارگاه تولیدی با اشتغالزایی چند هزار نفر، تنها در سال جاری، ساخت 55 سالن ورزشی چندمنظوره، افتتاح 607 طرح محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی، مشارکت در طرح مقابله با کرونا و کمک مومنانه به نیازمندان، گوشه‌ای از فعالیت بی‌منت این نهاد به مردم است.

وی تاکید کرد: استان زنجان، ظرفیت‌های ناشناخته زیادی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی دارد که نیاز است معرفی شود.

سردار کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه درخشان حزب موتلفه اسلامی در مبارزات انقلابی و وفاداری به نظام و ولایت خاطرنشان کرد: حزب موتلفه اسلامی به عنوان یکی از لشکرهای سیاسی و انقلابی مستحکم نظام است که دشمن نتوانست آن را از مسیر و آرمان ترسیم‌شده خود، منحرف و یا به نفع اهداف خود مصادره کند.

وی بر گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مبارز انقلابی به‌ویژه شهدای موتلفه اسلامی به عنوان پیشگامان جهاد و شهادت، تاکید کرد.

رضا رحیم‌پور، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان نیز در این دیدار گفت: حزب موتلفه اسلامی، مفتخر است که در طول مبارزات قبل از انقلاب اسلامی و زمان  جنگ تحمیلی 172 شهید، تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی افزود: حزب موتلفه اسلامی با عقبه خاستگاه مسجد و تفکر بسیجی با نظر علما از جمله امام راحل به عنوان پرچمدار انقلاب در مبارزه با استبداد و طاغوت، مترصد است تا به سهم خود تلاش کند تا اجرای گفتمان انقلاب اسلامی به‌ویژه در گام دوم انقلاب، تحقق یابد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی کشور گفت: این حزب به عنوان عضو اتحادیه بین‌الملی احزاب در آسیا هم‌اکنون با 42 کشور در ارتباط است.

رحیم‌پور خاطرنشان کرد: ظرفیت سازماندهی و تشکیلاتی این حزب با تجربه بیش از  نیم قرن این امکان را به وجود آورده تا ضمن بهره‌گیری از دیپلماسی حزبی با کمک نهادهای انقلابی و دستگاه‌های اجرایی، مدیریت سیاسی نیز به پشتوانه و مشارکت مردمی و با نگاه تخصصی و متعهدانه، اِعمال شود.

وی از ارائه پیشنهاد طرح ناظران سیاسی به قوه قضائیه برای پیشگیری از ترک فعل‌های مسئولان و پاسخگویی آن‌ها خبر داد و گفت: امید است با پذیرش این طرح، سلامت مدیریت به لحاظ خدمت صادقانه به مردم ارتقا یابد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر