logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲

کارگران زنجانی صاحب‌خانه می‌شود

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: پس از شش سال پیگیری زمین خانه کارگر تحویل داده شد و طبق پیش‌بینی این محل در دو سال ساخته خواهد شد.

هدف‌گذاری کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب

مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال‌جاری است.

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه‌های مسکن هیدج

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: پروژه نهضت ملی مسکن هیدج در حال حاضر در 4 فاز در حال ساخت است، که به طور میانگین این پروژه‌ها بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در زنجان

معاون درمان علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه برنامه‌های مختلف برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سراسر کشور اجرا می‌شود گفت: کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی رایگان انجام می‌شود.

آغاز سمپاشی مزارع گندم در ابهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: زمان سمپاشی مزارع گندم علیه آفت خطرناک سن گندم آغاز شده است.

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به بافندگان قالی

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در مجموع ۱۷ میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه در سال ۱۴۰۲ به قالی‌بافان و تولیدکنندگان فرش استان پرداخت شد.

پرداخت ۳۹۶ میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایجرود

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ایجرود از پرداخت ۱۹۸ فقره تسهیلات ساخت مسکن به مبلغ ۳۹۶ ریال در شهرستان ایجرود خبر داد.

اغلب تخلفات اداری ناشی از جهل به قوانین است

رئیس گروه دبیرخانه هیأت عالی نظارت با بیان اینکه اغلب تخلفات اداری ناشی از جهل به قوانین است، گفت: آشنایی هر چه بیشتر کارمندان با قوانین و مقررات جاری از بسیاری از مسائل و معضلات جلوگیری کرده و از تخلف که سرآغاز شکل‌گیری فساد است جلوگیری می‌کند.

کسب مقام اول استانی توسط تنیسور ابهری

رئیس هیأت تنیس روی میز شهرستان ابهر گفت: تنیسور ابهری در مسابقات المپیاد فرهنگیان آقایان استان زنجان مقام اول را کسب کرد.

سوء مدیریت دشت ابهر را به سمت بحران می‌برد

دشت ابهر یکی از دشت‌های بحرانی استان زنجان به لحاظ وضعیت آب‌های زیرزمینی بوده و به نوعی می‌توان گفت این دشت در مسیر خشکسالی قرار گرفته و سوء مدیریت دشت ابهر را به سمت بحران می‌برد.

خیزش به حق دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایت‌های صهیونیستی

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان با بیان اینکه حملات وحشیانه ناجوانمردانه و ضد انسانی رژیم صهیونیست در غزه و کشتار ده‌ها هزار انسان بی‌دفاع موجی از اعتراضات جهانی را در برداشت گفت: اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا ناشی از خیزش افکارعمومی ضدجنایت‌های صهیونیسم است.

شهرداری‌ها باید درآمد پایدار داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه باید درآمد پایدار در شهرداری ایجاد شود تا بتوان خدمات‌دهی به مردم را بیشتر کرد، گفت: با وجود بودجه محدود موجود نمی‌توان مشکلات شهری را حل کرد، بنابراین باید برای جذب سرمایه‌گذاران امین تلاش کرد.

مردم دنیا علیه رژیم صهیونیستی بیدار شده‌اند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم دنیا شاهد اتفاقات و جنایات رژیم صهیونیستی هستند و به عبارتی مردم دنیا بیدار شده‌ و علیه این رژیم غاصب به پا خواسته‌اند.

سرویس مدارس زنجان ساماندهی می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان با بیان اینکه تعرفه‌ سرویس مدارس پس از بررسی‌های لازم تا پایان خردادماه مشخص خواهد شد گفت: امسال سرویس مدارس در استان با بهره‌گیری از سامانه سراسری سپند ساماندهی می‌شود.

محکومیت آجیل فروش متخلف در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: فروشنده گران‌فروش آجیل در زنجان به پرداخت جریمه نقدی 830 میلیون ریال محکوم شد.