logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۷۱۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مردم دنیا علیه رژیم صهیونیستی بیدار شده‌اند

مردم-دنیا-علیه-رژیم-صهیونیستی-بیدار-شده‌اند
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم دنیا شاهد اتفاقات و جنایات رژیم صهیونیستی هستند و به عبارتی مردم دنیا بیدار شده‌ و علیه این رژیم غاصب به پا خواسته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بیش از ۷۵ سال است که در حال جنایت بوده و ملت فلسطین را به خاک و خون می‌کشد و همه عالم نیز نظاره‌گر جنایت عظیمی که در طول این هفت ماه علیه مردم بی‌گناه انجام می‌شود، هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اما به لحاظ اطلاعاتی و نظامی در این جنگ نیز همانند جنگ ۳۳، ۲۲، ۸ ، ۵۱ روزه شکست خورده هستند و خود نیز به این موضوع اعتراف می‌کنند که در مقابل عده قلیلی از مبارزان فلسطینی شکست خوردند و به هیج جا نرسیدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بنیان این رژیم از ابتدا تاکنون بر پایه ترور است و به عبارتی این رژیم یک رژیم تروریست است، گفت: بعد از حوادث اخیر نیز دست به چند ترور زدند که برای سرپوش گذاشتن به شکست خود این کار را انجام دادند تا توجه اذهان عمومی را به سمتی دیگر سوق دهند اما مردم دنیا خود شاهد اتفاقات و جنایات رژیم صهیونیستی هستند و به عبارتی مردم دنیا بیدار شده‌ و خودجوش علیه این رژیم غاصب به پا خواسته‌اند.

وی ادامه داد: آخرین جنایات رژیم صهیونیستی حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران بود و مقام معظم رهبری فرمودند؛ حمله به سفارتخانه و کنسولگری در دنیا بر اساس قوانین بین‌المللی عین حمله به خاک آن کشور است و یقینا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

سردار کرمی یادآور شد: با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصمیم مسئولان نظام، شورای عالی امنیت ملی، مصوبه شورای عالی امنیت ملی؛ تصمیم عملیات تنبیهی صورت گرفته شد و کاملا قانونی انجام شد.

وی تصریح کرد: در عملیات وعده صادق؛ ستاد کل نیروهای مسلح عملیات را هدایت و فرماندهی می‌کردند، ارتش قهرمان، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با یک وحدت و انسجام در کنار نیروهای دیگر بودند. با این حال بخشی از هوا و فضای سپاه پاسداران به نمایندگی از نیروهای مسلح این عملیات تنبیهی را انجام دادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: قدرت عملیاتی نیروها و اشراف اطلاعاتی، طراحی و قدرت فرماندهی و تجهیزات به کارگرفته شده در عملیات وعده صادق قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه انهدام مواضع با اطلاعات دقیق انجام شد، خاطر نشان کرد: دو مرکز نیروی هوایی این رژیم که دست به جنایت زده بودند مورد هدف قرار گرفت و مرکز اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که ادعا می‌شد چشم اسرائیل است نیز کور شد. 

سردار کرمی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق کاملا موفق بود، گفت: این عملیات دستاورد بسیاری همچون نشان دادن عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان، وحدت، انسجام و امید به جبهه مقاومت، تقویت جبهه ضد استکباری و همین‌طور در داخل کشور نیز وحدت، انسجام، افزایش امید و خوشحالی مردم را در پی داشت.

سردار کرمی با اشاره به اینکه مردم در طول مدت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قدردان خدمات هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمان صادر کرده بود و انتظار و مطالبه مردم نیز تنبیه دشمن بود، سربازان ولایت در نیروهای مسلح این اوامر را اجرا و دشمن را تنبیه کردند. هم فرمان رهبر معظم انقلاب جاری شد و هم اراده مردم.

وی در بخشی دیگر اذعان کرد: از همه مردم، مساجد، روحانیت، استاندار و امام جمعه و مسئولان تشکر می‌کنم و درخواست دارم تا در تقویت بسیج تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر