logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۷۱۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان:

سرویس مدارس زنجان ساماندهی می‌شود

سرویس-مدارس-زنجان-ساماندهی-می‌شود
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان با بیان اینکه تعرفه‌ سرویس مدارس پس از بررسی‌های لازم تا پایان خردادماه مشخص خواهد شد گفت: امسال سرویس مدارس در استان با بهره‌گیری از سامانه سراسری سپند ساماندهی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، مرتضی شهامی اظهار داشت: سامانه کشوری سپند (سامانه پایش حمل و نقل دانش‌آموزی) با هدف ساماندهی، مدیریت و نظارت بهینه بر حمل و نقل دانش‌آموزی و رصد و پایش ناوگان شرکت‌ها راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در استان زنجان ۱۸ شرکت دارای صلاحیت برای ارائه خدمات سرویس دانش‌آموزان ثبت شده است، اظهار داشت: رانندگان متقاضی فعالیت در حمل و نقل دانش‌آموزی پس از ثبت ‌نام و دریافت مجوز فعالیت از شهرداری و اخذ برچسب سرویس مدرسه، تحت نظارت شرکت پیمانکار، مسئولیت حمل و نقل دانش‌آموزان را به عهده می‌گیرند.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان تصریح کرد: در این سامانه شرکت‌ها پس از اخذ مجوز فعالیت از شهرداری، اطلاعات رانندگان ثبت‌ نام شده را مشاهده و بررسی می‌کنند و وظیفه نظارت بر عملکرد آنان، تخصیص سرویس، عقد قرارداد بر عهده شهرداری و شرکت‌های حمل و نقل است.

وی با بیان اینکه در این سامانه اولیای دانش‌آموزان نیز امکان نظارت کامل بر قراردادها را دارند، گفت: در این سرویس‌ها نرم‌افزاری برای نظارت والدین پیش‌بینی شده است تا آمد و شد فرزندان خود را رصد کنند و در مرحله بعد به رانندگان امتیازدهی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با قابلیت‌هایی که در سامانه سپند وجود دارد، خدمات سرویس مدارس با کیفیت بهتری انجام می‌شود.

شهامی همچنین در خصوص تعرفه‌های سرویس مدارس استان نیز گفت: این تعرفه‌ها پس از بررسی‌های لازم تا پایان خردادماه مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر