logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۷

بسیج سازندگی نماد خدمتگزاری و خدمت‌رسانی است

بسیج سازندگی نماد خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم است و در هر جای ایران اسلامی نیاز باشد در جهت رفع محرومیت و خدمتگزاری و یاری رساندن به همنوعان خود دریغ نخواهند کرد.

تسهیلات بسیج سازندگی آغازگر اشتغال‌آفرینی‌ام در ماهنشان شد

بانوی کار‌آفرین ماهنشانی با بیان اینکه دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی آغازگر اشتغال‌آفرینی در شهرستان محل زندگی‌ام شد گفت: علاوه بر ارائه و تولید محصولات متنوع زمینه فروش محصولات تولید شده همشهریان را نیز فراهم کردم.

برگزاری اردوی جهادی در خدابنده

رئیس اداره دام پزشکی خدابنده از برگزاری اردوی جهادی در این شهرستان خبر داد و گفت: این اردو به مناسبت هفته بسیج سازندگی در حال انجام است.

هر رأی تیری بر دل دشمنان نظام اسلامی است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه کسانی که دست به تریبون هستند باید مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنند، گفت: هر رأی تیری بر دل بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی است.

فعالیت 2 هزار کارگاه چاقو سازی در زنجان

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی استان زنجان با بیان اینکه 3 هزار نفر چاقو ساز در این صنعت مشغول به فعالیت هستند، گفت: حدود ۲ هزار کارگاه بزرگ و کوچک در استان زنجان به صورت مستمر و پویا فعال است.

نداشتن معرفت از دین، در جامعه چالش‌ساز است

منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نداشتن درک عمیق از دین، در جامعه چالش‌ساز است، گفت: افرادی که معرفت عمیق از دین ندارند مخصوصا اگر مسئول باشند در جامعه چالش‌های مهمی ایجاد می‌کنند‌.

اندیشه امام راحل برای نسل جوان تبیین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در این ایام بیشترین تمرکز باید بر روی معرفی اندیشه امام راحل و بازخوانی‌ آن برای نسل جدید، جوانان و خودمان باشد، گفت: ابعاد شخصیتی، فردی، عرفانی، سیاسی و اجتماعی و علمی امام (ره) باید تبیین شود.

اعمال جریمه برای قنادی متخلف در ابهر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر گفت: متصدی قنادی در ابهر به دلیل گران‌فروشی یک میلیارد و 300 میلیون ریال جریمه شد.

دمای هوای زنجان کاهش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی از شب روز دوشنبه تاثیر در دمای هوای استان داشته است گفت: دمای هوای زنجان کاهش می‌یابد.

اعزام ۳ هزار زائر زنجانی به مرقد امام (ره)

دبیر ستاد برگزاری سی‌و‌پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در زنجان گفت: ۳ هزار نفر در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از تمام شهرهای استان زنجان در مراسم ارتحال شرکت خواهند داشت.

۶۰۰ هزار زنجانی واجد شرایط رای دادن هستند

استاندار زنجان با اشاره به آمادگی حوزه‌های انتخابیه استان برای برگزاری انتخابات، گفت: بیش از ۶۰۰ هزار نفر در استان در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم و همچنین خدابنده واجد حضور در پای صندوق‌های رای هستند.