logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۷۴۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر ستاد برگزاری سی‌و‌پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در زنجان خبر داد:

اعزام ۳ هزار زائر زنجانی به مرقد امام (ره)

اعزام-۳-هزار-زائر-زنجانی-به-مرقد-امام-(ره)
دبیر ستاد برگزاری سی‌و‌پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در زنجان گفت: ۳ هزار نفر در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از تمام شهرهای استان زنجان در مراسم ارتحال شرکت خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عباس بابایی امروز در اولین جلسه ستاد برگزاری سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت: سهمیه اعزام به مرقد مطهر امام راحل از استان زنجان ۳ هزار نفر است و کمیته‌هایی در این راستا همراهی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه فرمانداران در شهرستان‌ها نسبت به تشکیل ستاد، اقدام و کمیته مربوطه را فعال خواهند کرد، گفت: وظایف همه دستگاه‌ها تعیین شده است.

دبیر ستاد برگزاری سی‌و‌پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در زنجان گفت: کمیته‌فرهنگی، تبیلغات و اطلاع‌رسانی، صدا سیما، سپاه، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، کمیته امداد و سایر دستگاه‌ها برنامه‌هایی را برای اجرا در نظر گرفته‌اند.

بابایی به کمیته اعزام اشاره کرد و گفت: مسئولیت تهیه آمار، ساماندهی کاروان‌ها و خودروها را سپاه استان بر عهده خواهد داشت.

وی با اشاره به پشتیبانی نیز خاطر‌نشان کرد: ایجاد هماهنگی و پیگیری برنامه‌ها رفع مشکلات بر عهده کمیته‌ها خواهد بود و دستگاه‌ها باید همراهی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه متولی کميته مراسم‌ها برعهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است گفت: این کمیته برنامه‌های مربوط به ستاد ارتحال و قیام 15 خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است. 

دبیر ستاد برگزاری سی‌و‌پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در زنجان به بحث استفاده از ظرفیت‌ دستگاه‌ها، مجامع امور صنفی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت‌های تعاونی اشاره کرد و گفت: باید همکاری لازم در این راستا انجام شود.

وی به لزوم همراهی دانشگاه علوم‌پزشکی استان نیز تاکید کرد و یادآور شد: تمهیدات لازم را برای این برنامه باید اندیشیده شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر