logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۷۴۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه خرمدره خبر داد:

راه‌اندازی ۲۵ نیروگاه خورشیدی در شهرستان خرمدره

راه‌اندازی-۲۵-نیروگاه-خورشیدی-در-شهرستان-خرمدره
فرمانده سپاه ناحیه خرمدره از ایجاد و راه‌اندازی ۲۵ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در این شهرستان تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، سرهنگ محمدحسین سلیمی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار کرد: این شجره طیبه به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ تشکیل شد که در طول این سال‌ها، همواره منشا خیرات و برکات فراوانی بوده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی به عنوان یک نهاد انقلابی، نقش بی‌بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور داشته است، خاطرنشان کرد: تجربه‌ بسیج سازندگی در حوزه عمران و آبادانی، نمونه‌ای برجسته از همت و تعهد مردم عزیز کشورمان در توسعه‌ زیرساخت‌های اجتماعی و اقتصادی است.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در این شهرستان افزود: برگزاری اردوهای جهادی، دیدار با خانواده شهدا، مرمت و بازسازی برخی پروژه‌های عمرانی و …نمونه‌ای از این برنامه‌ها است.

وی از آئین افتتاح نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس در شهرستان خرمدره خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی، دو نیروگاه افتتاح و برق تولیدی وارد مدار شد.

سلیمی با تاکید بر اینکه تا پایان خرداد ماه امسال ۲۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس نیز در مناطق محروم این شهرستان با همکاری شرکت برق ایجاد می‌شود، افزود: نیروگاه‌های خورشیدی مقیاس کوچک در تامین امنیت پایدار و جلوگیری از مهاجرت و حاشیه‌نشینی بسیار موثر است.

وی یادآور شد: با راه‌اندازی این نیروگاه‌های خورشیدی یک درآمد ثابت هم برای خانواده‌ها ایجاد می‌شود و به معیشت آنان کمک می‌کند و این یکی از مصادیق شعار جهش تولید با مشارکت مردم است.

گفتنی است صبح امروز به مناسبت هفته بسیج سازندگی دو نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه، بخشدار، معاون اداره برق، دهیار روستای شویر و اعضای شورای اسلامی روستای شویر شهرستان خرمدره به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر