logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۵۷۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

هر رأی تیری بر دل دشمنان نظام اسلامی است

هر-رأی-تیری-بر-دل-دشمنان-نظام-اسلامی-است
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه کسانی که دست به تریبون هستند باید مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنند، گفت: هر رأی تیری بر دل بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی است.

مجید ناصحی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: برای اینکه شرایط در کشور بهبود یابد، باید حتما در انتخابات شرکت کنیم و این یک شرط لازم است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تنها شرکت در انتخابات کافی نیست، گفت: باید در انتخابات، انتخاب اصلح داشته باشیم.

 رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات یادآور شد: عدم مشارکت به معنی این است که نظری برای تعیین سرنوشت خود نداریم و چندان تمایلی برای بهبود شرایط نیز نداریم.

وی با اشاره به اینکه کسی که در تلاش برای بهبود شرایط شهر، استان و کشور است باید در انتخابات شرکت کند اذعان کرد: بنابراین اگر دنبال تغییر و تحول در زندگی هستیم باید در انتخابات شرکت کرده و حضور حداکثری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کسانی که دست به تریبون هستند باید مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنند، افزود: باید دلایل این حضور برای مردم تبیین شود.

ناصحی‌مقدم با اشاره به اینکه باید انتخاب اصلح داشته باشیم، یادآور شد: خواص جامعه باید منافع مردم را در معرفی فرد اصلح به کار گیرند چراکه هرچه کاندیدایی مثمر ثمر باشند و به مردم معرفی شوند، به صلاح مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه باید فردی که انتخاب می‌شود منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهد، گفت: نباید کاندیدایی که اصلح نیست به مردم معرفی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بیان کرد: باید کاندیدایی که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی می‌تواند مفید باشد و کار بلد است به مردم معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات تأثیرگذارترین راه دخالت مردم در حاکمیت با تعیین افراد برای تصدی مسئولیت‌ها است گفت: هر رأی تیری بر دل بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر