logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۷۴۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

اندیشه امام راحل برای نسل جوان تبیین شود

اندیشه-امام-راحل-برای-نسل-جوان-تبیین-شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در این ایام بیشترین تمرکز باید بر روی معرفی اندیشه امام راحل و بازخوانی‌ آن برای نسل جدید، جوانان و خودمان باشد، گفت: ابعاد شخصیتی، فردی، عرفانی، سیاسی و اجتماعی و علمی امام (ره) باید تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی امروز در اولین جلسه ستاد برگزاری سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ضمن درود بر روح پر فتوح امام راحل اظهار داشت: عزتی که کشور ما، جهان اسلام در دنیا دارد بدون شک مدیون حضرت امام راحل است و ایام ارتحال حضرت امام فرصتی برای تکریم مقام ایشان به دلیل خدماتی است که برای جامعه بشری انجام دادند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه معرفی اسلام به عنوان یک دین ناب محمدی مطرح است، گفت: ایشان یک تحولی در قرن ۲۰ به ظهور رساند و مسیر تاریخ را عوض کردند و روز به روز شاهد بروز تجلیات اندیشه ناب امام هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه آنچیزی که امام راحل در مورد رژیم صهیونیستی رسیدند، الان کل جهان فارغ از دین و مذهب به این موضوع رسیده‌اند، گفت: تمام انسان‌های آزاد اندیش فریاد آزادی فلسطین را می‌زنند و این نشان دهنده تفکر امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه در این ایام بیشترین تمرکز باید بر روی معرفی اندیشه امام و بازخوانی‌ آن برای نسل جدید، جوانان و خودمان باشد، یادآور شد: ابعاد شخصیتی، فردی، عرفانی، سیاسی و اجتماعی و علمی امام (ره)، همینطور وصیت‌نامه امام چهارچوب کامل از اندیشه امام و مبانی انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است مورد تبیین قرار گیرد.

رفیعی با بیان اینکه ابعاد شخصیتی امام راحل باید با هر ابزاری که در دست وجود دارد تبیین شود تا نتیجه حداکثری از این ایام گرفته شود، گفت: برنامه‌های ارتحال امام باید به صورت ویژه در استان پیگیری و انجام شود.

وی با بیان اینکه باید برای دانش‌آموزان برنامه‌های تبیینی در این خصوص اجرا شود، خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در ایام امتحانات حداقل باید از فضای برنامه شاد در این خصوص استفاده لازم را برد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه امسال سهمیه کمی برای استان در راستای اعزام زائران به مرقد امام راحل در نظر گرفته شده چراکه سال گذشته سهمیه ۵ هزار نفر بود، گفت: با این حال ۳ هزار نفر سهمیه برای استان در نظر گرفته شد و ظرف یک هفته باید گزارشات مربوطه ارسال و هماهنگی‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه صنف حمل و نقل جزو کمیته‌های سنگین است و انتظار داریم از اتوبوس‌ها و ظرفیت‌های سرویس دانشگاه‌ها نیز استفاده کنیم، بیان کرد: با این اقدام کمتر به حمل و نقل عمومی فشار وارد می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر