logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۰۲۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان خبرداد

وجود 62 شهید گمنام در 32 مکان استان زنجان/زیارت مجازی شهدای استان زنجان محقق شده است

وجود-62-شهید-گمنام-در-32-مکان-استان-زنجان-زیارت-مجازی-شهدای-استان-زنجان-محقق-شده-است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 62 شهید گمنام در 32 مکان استان زنجان آرام گرفته اند.

علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: زیارت مجازی شهدا و تفال به وصیت نامه شهدا از برنامه های مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در حال حاضر اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه بارکد خوان های شهدا از برنامه های بنیاد شهید است که با اجرای این طرح، وصیت نامه و زندگینامه شهدا در دسترس مردم قرار می گیرد، افزود: با این طرح دسترسی به وصیت نامه شهدا افزایش می یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه 62 شهید گمنام در 32 مکان استان زنجان آرام گرفته اند، افزود: روند اختصاص شهدای گمنام برای هر شهر باید طی شود که اول باید هئیت امنا برای این امر تشکیل شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: سیاستگذاری، تصمیم سازی،تصمیم گیری شهدای گمنام بر عهده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

کاظمی با بیان اینکه در آحاد مردم این تصور ایجاد شده است که تصمیم گیری و تصمیم سازی در خصوص شهدای گمنام برعهده بنیاد شهید است،افزود: مردم و احساس می کنند که بنیاد شهید نسبت به این موضوع بی تفاوت است در حالی که جزو وظایف این بنیاد نیست.

وی در خصوص آمار بیکاری جامعه ایثارگری، افزود: هم ورودی داریم و هم خروجی،اگر قبل را مقایسه کنم، قبلا فرزندان جانبازان بالای 50 درصد جزو اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر 110 در اولویت اول بیکار هستند، افزود: در سال برای بیش از 200 نفر اشتغال دولتی ایجاد می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: همه ایثارگران به فکر این هستند که کار دولتی پیدا کنند که این ایراد محسوب می شود.

کاظمی برضرورت فرهنگ سازی در زمینه کارآفرینی و کارهای غیر دولتی تاکید کرد و گفت: امکان ایجاد شغل دولتی برای همه افراد وجود ندارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر