logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۶۹۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زرین‌آباد در گفتگو با موج‌رسا:

علت انتشار بوی نامطبوع در زرین‌آباد پیگیری می‌شود

علت-انتشار-بوی-نامطبوع-در-زرین‌آباد-پیگیری-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر زرین‌آباد از پیگیری انتشار بوی نامطبوع واحد صنعتی مستقر در اراضی بالادست شهر زرین‌آباد خبر داد و گفت: اهالی محل از انتشار بوی نامطبوع شکایت دارند.

مصطفی بهرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: با توجه به انتشار دائم بوی زننده و نامطبوع از سوی واحد صنعتی مستقر در اراضی بالادست شهر زرین آباد و به دنبال اعتراض اهالی شهر زرین آباد در قالب استشهادیه محلی؛ شورای اسلامی شهر زرین آباد بر حسب وظیفه ذاتی و قانونی و به استناد بند دوم و چهارم قانون ماده ۷۱ وظایف و اختیارات شورای اسلامی اقدام به طرح دادخواست در مراجع قضایی کرد.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه به توافق سه جانبه فی مابین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و متصدی جایگاه پمپ بنزین و شهرداری و شورای اسلامی شهر زرین‌آباد اشاره کرد و گفت: با هماهنگی فرمانداری ساماندهی و آسفالت ریزی ورودی شهر زرین آباد از سمت زنجان در دستور کار قرار داشته و طی روزهای آتی عملیاتی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زرین‌آباد از نوسازی روکش آسفالت خیابان شهید دخت هاشمی و خیابان جمهوری خبر داد و افزود: لکه گیری کلیه معابر اصلی و فرعی سطح شهر طی روزهای آتی به محض عقد قرارداد با شرکت برنده مناقصه انجام می‌شود.

وی همچنین به واگذاری جایگاه سی ان جی به بخش خصوصی اشاره کرد و ادامه داد: قرارداد این واگذاری به صورت یک ساله امضا می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر