logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۷۱۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

دمای هوای زنجان افزایشی می‌یابد

دمای-هوای-زنجان-افزایشی-می‌یابد
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه آسمان استان طی امروز غالبا صاف خواهد بود گفت: شرایط پایداری جوی تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه شرایط جوی پایدار تا پایان روز دوشنبه در استان مستقر خواهد بود و بارشی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود اظهار کرد: روز سه‌شنبه دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش خواهد داشت و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است ابراز کرد: آسمان استان طی امروز غالبا صاف خواهد بود که گاهی با وزش باد ملایم همراه خواهد شد و برای فردا نیز شرایط مشابهی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: روند دمای هوا برای روزهای آینده با شیب ملایمی افزایشی خواهد بود.

سلطانی افزود: داده‌های ایستگاه‌های استان زنجان در 24 ساعت گذشته ایستگاه خیرآباد با 0 درجه کمترین و دستجرده با 31 درجه بیشترین دمای استان را ثبت کرده‌اند.

وی ابراز کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر