logo
امروز : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۷۲۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود خبر داد:

صدور اخطاریه برای ساخت و ساز در حریم راه‌های زنجانرود

صدور-اخطاریه-برای-ساخت-و-ساز-در-حریم-راه‌های-زنجانرود
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: برای ۳۷ مورد ساخت و ساز در حریم راه‌های زنجانرود صدور اخطاریه و پیگیری تخلفات انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ زنجان، میثم زارعی، رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: ۳۷ مورد تخلف ساخت و ساز در حریم راه‌های حوزه زنجانرود صادر گردید که مستندات لازم جهت دریافت حکم قضایی قلع و قمع، ۶ مورد از آنها به اداره حقوقی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید

زارعی بیان داشت: در سال گذشته نیز تخلفات بسیاری در ساخت و ساز حریم راه‌های زنجانرود شناسایی شد که برای این موارد در طول سال گذشته بیش از ۱۸۰ مورد اخطاریه صادر و به علت تخلفات، ۶ مورد نیز قلع و قمع و پاکسازی حریم شدند.

رئيس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: این اداره بر حسب وظیفه قانونی خود از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم قانونی راه‌ها جلوگیری کرده و برابر قانون با متجاوزین به حریم برخورد می‌کند.

این مقام مسئول گفت: متقاضیان قبل از هرگونه ساخت و ساز در حاشیه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی برای اخذ مجوز قانونی به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر