logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۷۰۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان :

افزایش راندمان تولید در گرو نشاط کارگران است

افزایش-راندمان-تولید-در-گرو-نشاط-کارگران-است-
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: افزایش نشاط و ترویج ورزش‌های همگانی در میان کارگران شاغل در محیط کارگری موجب نشاط خود کارگر و افزایش راندمان کاری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» طیب جعفری در همایش پیاده‌روی خانوادگی که به مناسبت هفته کارگر در در ابهر برگزار شد ضمن عرض تبریک هفته کار و کارگر که از چند روز قبل آغاز شده و هفته بسیج کارگری به همه جامعه کار و تلاش و تولید گفت: فلسفه وجودی هفته کارگر تکریم کارگران به عنوان ستون فقرات کشور و پرداختن به موضوعات مربوط به جامعه کار و تولید است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: چند روز قبل مقام معظم رهبری در مورد جامعه کارگری فرمودند؛ «اگر جامعه کارگری ما که با خانواده‌هایشان نصف جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، روحیه خوب و بانشاطی داشته باشند، حال کل جامعه خوب خواهد بود».

جعفری تصریح کرد: این پیاده‌روی که در شهرستان ابهر انجام شد، کار بسیار مثبتی در جهت افزایش نشاط و  ترویج ورزش‌های همگانی در میان کارگران شاغل و عموم مردم شد که به مسئولینی که این برنامه را تدارک دیدند خداقوت عرض می‌کنیم‌  و امیدوار هستیم که  این برنامه در سطح شهرستان تسریع پیدا کند و در طول سال چندین بار تکرار شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان  گفت: افزایش نشاط و ترویج ورزش‌های همگانی در میان کارگران شاغل در محیط کارگری موجب نشاط خود کارگر و افزایش راندمان کاری می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر