logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۷۰۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

آییـن استقبـال از مدال آوران قایقرانان زنجانی در رقابت‌های انتخابی المپیک

آییـن-استقبـال-از-مدال-آوران-قایقرانان-زنجانی-در-رقابت‌های-انتخابی-المپیک
آییـن استقبـال از مدال آوران قایقرانان زنجانی در رقابت‌های انتخابی المپیک با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، آیین استقبال از قهرمانان قایقرانی استان، مسـافران  المپیک 2024 پـاریس و ویژه برنامه هفته فرهنگ پهلوانی و  ورزش زورخانه‌ای در جوار مزار شهید گمنام مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و با حضور علاقمندان به ورزش و مسئولین برگزار شد.

بیشتر بخوانید

مدیر کل و جوانان استان تلاش خستگی ناپذیر این ورزشکاران را قابل تقدیر و ارزشمند برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با کسب مدال المپیک پاریس 2024 بتوانند پرچم مقدس کشورمان را در مقابل چشمان جهانیان با اقتدار به اهتزار در آورند.

وی افزود: اردوهای پی در پی، دوری از خانواده و تمرین‌های سخت برخی از شرایط این ورزشکاران و تلاششان برای رسیدن به هدف اصلی بوده و کسب جواز حضور در المپیک گام بلندی رو به سوی این هدف یعنی کسب مدال المپیک خواهد بود.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به قرار گرفتن در هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و لزوم برخورداری ورزشکاران از روحیه و منش پهلوانی و جوانمردی تاکید کرد: قهرمانان ورزشی باید در ابتدا  ورزیدگی فکری و اخلاقی کسب کرده و بعد وارد آوردگاه ورزشی و رقابت شوند تا بتوانند نمونه یک ورزشکار کامل و موفق باشند.

وی سیره و منش شهدا را چراغ راه این مسیر دانست و افزود: این همان مسیری است که ما را به سوی مولا و مقتدای پهلوانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) رهنمون خواهد شد و  جسم و روحمان را جلا می‌دهد.

بازرگان با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ در چونگجو کره جنوبی برگزار شد عنوان کرد: مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها هما خاتمی مربی ارزنده زنجانی نیز به عنوان مربی تیم ملی قایقرانی حضور داشتند و با راهنمایی‌های خود سهم بسزایی در این موفقیت داشته‌ است.

در این ویژه برنامه ضمن تجلیل از قهرمانان ورزشی و مربی آن‌ها از سه تن از خانواده‌‌های شهدا که قهرمانان واقعی هستند تجلیل به عمل آمد و مراسم به ضرب و اجرای گروه ورزش زورخانه‌ای و نام مولای متقیان  و اجرای گروه سرود نسل سلمان نیز مزین شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر