logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۷۱۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیأت وزنه برداری استان زنجان:

وزنه‌برداران منتخب زنجانی به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند

وزنه‌برداران-منتخب-زنجانی-به-مسابقات-جهانی-اعزام-می‌شوند-
دبیر هیأت وزنه برداری استان زنجان با بیان اینکه وزنه برداری رشته‌ای سنگین و پر تحرک است و ورزشکاران زنجانی با تلاش روز افزون برای استان کسب مقام کنند، گفت: وزنه‌برداران منتخب زنجانی به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

مرتضی مبارکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طی هفته گذشته مسابقات رده سنی نوجوانان و جوانان در بخش دختران و پسران برگزار شد، گفت: از برنامه‌های هیأت وزنه‌برداری استان زنجان برگزاری مسابقات قهرمانی پیشکسوتان است که پس از انتخاب نفرات، برترین وزنه‌برداران در اواخر اردیبهشت ماه به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد. 

بیشتر بخوانید

وی اشاره کرد: پس از آن برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشوری را پیشرو خواهیم داشت که این مسابقات انتخابی تیم ملی در تیر ماه سال جاری در استان اصفهان برگزار خواهد شد. 

دبیر هیات وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه مهرماه سال گذشته در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو الهه رزاقی بانوی قدرتمند زنجانی در این دوره از مسابقات حضور داشته ولی کسب مقامی از سوی وی صورت نگرفت. 

وی ادامه داد: الهه رزاقی بانوی توانمند زنجانی در کنار کار و مشغله روزانه به مربیگری می‌پردازد و هم به عنوان ورزشکار فعالیت دارد. این بانوی فعال و زحمتکش بهمن ماه سال گذشته نیز موفق به حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان شد. 

مبارکی با اشاره به بخش آقایان وزنه‌بردار در قهرمانی آسیا که سال گذشته در کشور کره جنوبی برگزار شد عنوان کرد: آقایان حسین سلطانی، مهدی کرمی و امیرعزیزی از استان زنجان شرکت کرده بودند حسین سلطانی توانست مقام اول را کسب کرده و امیر عزیزی و مهدی کرمی به ترتیب در رتبه 5 و 6 قرار گرفتند. 

وی ادامه داد: در این بین مسابقات قهرمانی اپن ازبکستان یکی از پدیده‌های وزنه برداری استان زنجان که حمیدرضا محمدی از شهرستان قیدار در این مسابقات حضور داشت و مدال طلا را از آن خود کرد. 

دبیر هیأت وزنه برداری استان زنجان با اشاره به اینکه استعدادیابی در همه رده‌های سنی در بین علاقمندان انجام می‌شود تصریح کرد: در همه رده‌های سنی همه روزه در دو بخش دختران و پسران در سالن شهید رجایی مجموعه ورزشی 15 خرداد زیر نظر مربیان مجرب استعداد یابی انجام شده و نفرات جذب و پرورش می‌شوند.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر