logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۶
[ شناسه خبر : ۹۸۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین عید برای قطع دست استکبارجهانی است/شکست توطئه ها در طول 40 سال گذشته

راهپیمایی-۲۲-بهمن-بزرگترین-عید-برای-قطع-دست-استکبارجهانی-است-شکست-توطئه-ها-در-طول-40-سال-گذشته

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بزرگترین عید برای قطع دست استکبارجهانی از کشور است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان،۱۹ بهمن‌ماه را یکی از روزهای تاریخی در تاریخ انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: در این روز همافران ضمن حضور در مدرسه علوی با امام خمینی پیمان بستند.

وی با اشاره به رشادت‌ های ارتش جمهوری اسلامی در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس،خاطرنشان کرد: این نیرو همواره در کنار مردم و انقلاب بوده است.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: ۲۲ بهمن را سالروز سقوط رژیم جنایتکار و ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی عنوان کرد و گفت: در زمانی که جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود،نظام اسلامی با نفی هر دو بلوک،انقلاب اسلامی را شکل داد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ایران جزیره امنی  بری آمریکا و ایادی آن قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: در طول 40 سال گذشته دشمنان با انواع توطئه‌ها سعی در شکست نظام اسلامی داشتند.

وی با اشاره به به نقش مقام معظم رهبری در هدایت انقلاب بعد از رحلت امام، یادآور شد: امروز هم مقام معظم رهبری سکاندار نظام اسلامی هستند.

 نماینده ولی فقیه در استان زنجان برضرورت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری تاکید کرد و گفت: امسال باید نشان دهیم، که بزرگترین عید قطع دست استکبار از کشورمان است.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل استکبار جهانی از معجزات الهی است، افزود: باید حافظ خون شهدا باشیم.

آیت‌الله خاتمی گفت: با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کنیم که حافظ انقلاب،امام و شهدا انقلابی هستیم و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با فرزند خلف امام راحل بیعت می کنیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به بازتاب حضور ملت در صحنه در رسانه های داخلی و خارجی، ادامه داد: ملت ایران در ۲۲ بهمن یکپارچگی و وحدت و اتحاد خود را به همه دشمنان نشان خواهد داد.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: آن حضرت با زبانی شیوا و بلیغ همه اقدامات اشتباه در آن زمان را بیان کردند.

امام جمعه زنجان به بیان حقایق و افشاگری از سوی دختر رسول‌الله در ساعات پایانی زندگی خود اشاره کرد و ادامه داد: آن حضرت حتی در لحظات بیماری نیز از پشتیبانی حق دست برنداشت و حقایق را بیان کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر