logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷
[ شناسه خبر : ۹۳۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تعامل جدی با رسانه‌ها است

رویکرد-دانشگاه-آزاد-اسلامی-زنجان-تعامل-جدی-با-رسانه‌ها-است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: انصاف و عدالت دو مولفه مهم و اثرگذار در فعالیت های رسانه ای و مطبوعاتی است و اهالی رسانه عموما واجد این دو خصیصه اخلاقی هستند و رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تعامل جدی با رسانه ها است.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، علیرضا فیروزفر اظهار کرد: رسانه نزد افراد رسانه امانت است و متعلق به عموم جامعه بوده و جهت آگاهي دهي به جامعه است و نباید تحت لوای جریان های حزبي قدرت طلب قرار بگیرد. در دوران مسولیت ، رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان منطبق بر قانون است نه ارزش ها و معیارهای جناحی و سیاسی.

وی تصریح کرد: معتقدم نباید ارتباط با رسانه ها بر مبنای محاسبات منفعت طلبانه صورت بگیرد ، بلکه تعامل با رسانه بر اساس یک رویکرد فرهنگی برای توسعه و تعمیق ارزش های جامعه باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اصول مسلم فعالیت در نظام جمهوری اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اصول و معیارهای ارزشی بنا نهاده شده است . اين نظام با خون های شهدا رشد كرده و خط قرمز بنده در مديريت حفظ ارزشهاي نظام و انقلاب ؛ پايبندي به آرمانهاي شهدا و ولایت » است.

فیروزفر با بیان اینکه نباید تصورات ذهنی افراد و فعالیت های جنبی مانع از حمایت از رسانه ها شود اضافه کرد: خبرنگاران و اهالی رسانه از اقشار معتقد به توسعه و تعالی کشور هستند و ما به عنوان دانشگاه آزاد اسلامی بر این باور هستیم رسانه ها می توانند با نقد و بررسی کارشناسانه موضوعات در فرایند شکل گیری واقعی افکار عمومی موثر واقع شوند.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و رسانه ها رویکرد و کارکرد فرهنگی دارند و از همین رو تعامل این دو ضروری به نظر می رسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در پایان از تعامل نزدیک با رسانه ها سخن به میان آورد و گفت: رویکرد مدیریت جدید در استان زنجان تعامل نزدیک و جدی با رسانه ها و اصحاب رسانه است و انتظار داریم رسانه ها ما را در نیل به اهداف علمی ، پژوهشی و آموزشی و فرهنگی کمک نمایند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر