logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۷۲۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان رقم خورد؛

تظاهرات ضد آمریکایی – صهیونسیتی مردم زنجان در روز قدس/ روز قدس،مظهر استکبار ستیزی و مقاومت در برابر ظالمان جهان است

تظاهرات-ضد-آمریکایی-–-صهیونسیتی-مردم-زنجان-در-روز-قدس-روز-قدس،مظهر-استکبار-ستیزی-و-مقاومت-در-برابر-ظالمان-جهان-است

راهپیمایی روز جهانی قدس، صبح امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور آغاز و تظاهرات ضد آمریکایی – صهیونسیتی مردم زنجان  برگزار شد.

به گزارش موج رسا; امروز جمعه 18 خرداد ماه، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس است؛ روزی که لیله القدر تاریخ اسلام و یکی از یادگاران ارزشمند امام راحل است.

 مردم روزه‌دار ایران اسلامی از جمله زنجان همچون سایر مسلمانان و آزادیخواهان سراسر جهان با زبان روزه در گرمای تابستان به خیابان‌ها آمده‌اند تا بر سر رژیم ظلم و نکبت صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای این رژیم کودک‌کش فریاد برآورند و آزادی قدس شریف را طلب کنند.

 

*آغاز محدودیت های ترافیکی در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهي انتظامي استان از اعمال محدویتهای ترافیکی همزمان با برگزاري راپيمايي روز جهاني قدس از صبح امروز خبر داد.

سرهنگ" رمضان آفريدون " افزود: در راستای برگزاری مراسم باشكوه راهپيمايي روز جهاني قدس، پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات لازم برای برقراری هرچه باشكوه تر اين راهپيمايي در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: این محدودیت‌ها از ساعت هشت امروز اعمال شده است و تا پایان مراسم راهپيمايي برقرار است.

اين مقام مسئول مسير محدودیت ها را از تقاطع تربيت، ميدان قائم، كوچه مشكي، تقاطع دارالقران و مسير هاي منتهی به سمت ميدان «رسل» اعلام کرد و افزود:در اين مسير ها محدودیت تردد و توقف اعمال می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: تردد و توقف هر نوع وسیله نقلیه در محدوده ترافیکی ممنوع بوده و خودروهایی که در مسیر توقف کنند با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

 

*آغاز رسمی مراسم راهپیمایی روز قدس در زنجان

اقشار مختلف مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه در حال حرکت به سوی مصلی خاتم الانبیا هستند،راهپیمایان زنجانی شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» و ... سر می ‌دهند.

در حال حاضر اقشار مختلف مردم از جاهای مختلف شهر زنجان به میدان قائم آمده و به خیل عظیم راهپیمایان می پیوندند.

راهپیمایان زنجانی پرچم ‌هایی به رنگ کشورمان و همچنین پرچم کشورهای لبنان و سوریه را در دست دارند.

مردم خدا جو و روزه ‌دار زنجان در حین برگزاری راهپیمایی روز قدس کمک‌ های نقدی و غیر نقدی خود را در شعبات مستقر به کمیته امداد در مسیرهای راهپیمایی به ایتام و نیازمندان و همچنین مردم مظلوم فلسطین اهدا می ‌کنند، همچنین کمک های غیر نقدی مردم از جمله دارو نیز از سوی مسئولان مربوطه جمع آوری می شود.

 

*حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس

حضور گسترده مردم از اقشار مختلف از جمله زیبایی های راهپیمایی روز قدس در زنجان است، مردم از پیر، جوان، توانا و ناتوان در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده اند.

 

*قلب‌ها و دل‌های آزادگان جهان اسلام با فلسطین است

"حجت‌الاسلام مسعود صفی" مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان در گفت وگو با خبرنگار موج رسا اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برای کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی حاوی این پیام است که مردم همچنان در دفاع از اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی مصمم و جان برکف و قاطع ایستاده‌اند.

وی افزود: حضور پرشور و پررنگ مردم انقلابی ایران اسلامی در این راهپیمایی نشان دهنده این امر است که به تهدیدها و زورگویی‌های جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم اسرائیل توجه نمی‌کنند و اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سایه‌سار رهبری قاطعانه و مدبرانه مقام معظم رهبری به عنوان اصلی‌ترین شاخص برای خود قبول دارند و با مشت‌های محکم و شعارهای رسا اعلام می‌کنند که ما همان انقلابی‌های سال 57 و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم و امروز در سنگرهای هسته‌ای پشت سرمقام معظم رهبری و رزمندگان خط مقدم هسته‌ای، ثابت و استوار ایستاده‌ایم.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری بیان کرد: ما در این راهپیمایی با حضور پرشور و شعور خود به فلسطینی‌ها و دیگر مظلومان جهان نشان می‌دهیم که فلسطین تنها نیست بلکه قلب‌ها و دل‌های آزادگان جهان اسلام با فلسطین است. مشت‌های گره کرده و فریادهای خروشان مردم در روز جهانی قدس همچون پتکی بر سر ایادی استکبار رژیم صهیونیستی فروخواهد آمد و این نشان از این دارد که با عنایت الهی روزی نه چندان دور اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد.

وی عنوان کرد: در شرایط حساس کنونی که دنیای استکبار به بهانه هسته‌ای و موشکی تصویر و توهم ضربه زدن به نظام را در سر دارند، حضور بیش از پیش به ویژه مردم استان در راهپیمایی بی نظیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان اعلام کرد: حضور پرشور مردم استان در این راهپیمایی این پیام را از سرزمین فرهنگ و هنر به دشمنان و دوستان خود ابلاغ کرد که مردم استان پا به پای مردان آزاده جهان در مقابل تزویر، زورگویی، ظلم و استکبار به سرکردگی رژیم صهیونیستی تا پای جان ایستاده‌اند و از حیثیت ایرانی دفاع می‌کنند.

وی، روز قدس را نماد مظلومیت اسلام در دوره شرک، تزویر، ظلم و استکبار دانست و ادامه داد: بیت‌المقدس سال‌ها درسایه‌سار حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از رژیم منفور صهیونیستی مورد ظلم قرار گرفته است. این‌ها حق ندارند ادعای دفاع از حقوق بشر را داشته باشند و آمریکا اولین حامی تروریست در جهان و اسرائیل بزرگترین عامل دولتی تروریستی در جهان است.

 

*استکبار ستیزی شعار مردم زنجان در روز قدس

مردم زنجان از اقشار مختلف مردم خواست تا با سر دادن ندای استکبار ستیزی بار دیگر حمایت قاطع خود از مظلومان فلسطین را به نمایش گذاشتند.

رسانه‌های استان زنجان در پوشش راهپیمایی روز قدس از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند، اطلاع رسانی لحظه به لحظه این راهپیمایی، مصاحبه با شخصیت های مهم استانی، سیاسی، مذهبی و فرهنگی،عکاسی لحظه به لحظه از این رویداد از فعالیت های خبرنگاران در این روز است.

برگزاری نمایشگاه‎ شامل تصاویری از خیزش‏های کشورهای اسلامی منطقه و تصاویر مردم فلسطین در زمینه انتفاضه فلسطین از حاشیه های برگزاری راهپیمایی روز قدس است.

همچنین ایستگاه نقاشی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در بلواردارالقرآن کریم زنجان راه اندازی شده است.

جمع‌ آوری کمک ‌های مردمی از سوی صندوق‌ های کمیته امداد امام خمینی زنجان از برنامه های این روز در زنجان است.

گفتنی است،مردم ولایت مدار زنجان امروز با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر، حمایت خود از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و نیز نفرت و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

در پایان راهپیمایی روز قدس در زنجان بیانیه ای در محکومیت استکبار جهانی و جنایات رژیم صهیونیستی قرائت شد.//ن

  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر