logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۷۰۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

ایران اسلامی به قدرت بین‌المللی تبدیل شده است/ اقتدار ایران، آمریکایی‌ها را به وحشت انداخته است

ایران-اسلامی-به-قدرت-بین‌المللی-تبدیل-شده-است-اقتدار-ایران،-آمریکایی‌ها-را-به-وحشت-انداخته-است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی گفت: ایران اسلامی به قدرت بین‌المللی تبدیل شده است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به 4 خرداد ماه سالروز پیروزی افتخارآفرین حزب الله لبنان در سال 79 بر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست، اظهار کرد: 6 دولت عرب 6 ساعت نتوانستند در مقابل هجوم اسرائیل بایستند اما جوانانی که خود را شاگرد مکتب امام(ره) و مقام معظم رهبری می‌دانند در سایه ایمان و اتکا به قدرت پروردگار ارتش تا دندان مسلح صهیونیستی را شکست دادند.

وی با اشاره به هفتم خرداد ماه سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: این روز یکی از روزهای ماندگار در تاریخ است، مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان مهم قانونگذاری و نظارت است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران عنوان کرد: یکی از سیاست‌های آمریکا از اول انقلاب تاکنون براندازی و ناکارآمدن نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است.

وی ایجاد اختلاف و فاصله بین مردم و نظام جمهوری اسلامی، کودتا، جنگ تحمیلی، تحریم، بایکوت سیاسی، دخالت‌های گوناگون، تحریک قومیت‌ها و تهدید به جنگ اتمی را نمونه‌هایی از دشمنی‌ها آمریکا با ملت ایران عنوان کرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار نقشه راه را ترسیم کرده و وظیفه همه مسئولان نیز مشخص شد.

وی با بیان اینکه گزینه نظامی آمریکا اکنون در مقابل ملت ایران بی معنی شده است، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری اتاق جنگ آمریکا علیه ایران به وزارت خزانه‌داری رفته است.

خطیب جمعه زنجان تهدیدهای آمریکا را نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: زمانی آمریکا کل دنیا را بر علیه ما بسیج کرده بود، اکنون جنگ، جنگ نامتقارن است یعنی جنگ اراده‌ها که اراده نیز از ایمان، توکل و اعتماد به نفس سرچشمه می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اکنون باید یک صدا از جمهوری اسلامی بلند شود و آن مرگ بر آمریکا است، گفت: امروز ما جنگ با آمریکا را کنار مدیترانه برده‌ایم و آمریکا به خاطر این اقتدار ناراحت است.

آیت‌الله خاتمی به پیروزی‌های جبهه مقاومت در انتخابات لبنان نیز اشاره کرد و نتیجه این انتخابات را شکست بزرگی برای آمریکا و همپیمانان منطقه‌ای آن عنوان کرد و افزود: این شکست‌ها سبب شده تا وحشت آمریکایی‌ها را فرابگیرد.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی قدرت منطقه‌ای پیدا کرده و به قدرت بین‌المللی تبدیل شده است، عنوان کرد: آمریکا در مقابل ایران اسلامی یک راه  بیشتر ندارد و آن این است که سرعقل بیاید.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر