logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۶۹۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
برای جلوگیری از افزایش نامتعارف قیمت‌ها

توزیع تخم مرغ 12 هزار و 600 تومانی در استان زنجان/هیچ نگرانی در خصوص کمبود اقلام پرمصرف مردم وجود ندارد

توزیع-تخم-مرغ-12-هزار-و-600-تومانی-در-استان-زنجان-هیچ-نگرانی-در-خصوص-کمبود-اقلام-پرمصرف-مردم-وجود-ندارد

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان گفت: هیچ نگرانی از بابت کمبود اقلام مصرفی در بازار استان زنجان وجود ندارد.

به گزارش موج رسا; عبدالله جعفری در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات لازم برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: براساس تولید و واردات کالاهای اساسی در کشور و بررسی موجودی اقلام پر مصرف در بازار، هیچ نگرانی از بابت کمبود اقلام وجود ندارد.

وی تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از نوسانات احتمالی قیمت ها با مباشرت شرکت غله و شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به تامین و ذخیره سازی اقلام پرمصرف شهروندان در ماه مبارک رمضان از جمله برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد اقدام کرده است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه حجم واردات و توزیع گوشت گرم گوسفندی نیز با پیگیری های انجام گرفته افزایش یافته و به صورت مستقیم با قیمت های مصوب از طریق فروشگاه های زنجیره ای استان در دسترس عموم قرار دارد بیان کرد: اقلام و کالاهای فوق هم اکنون در نمایشگاه طرح ضیافت در حال توزیع بوده و در ماه مبارک رمضان نیز از طریق فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف معین توزیع می شود.

جعفری با اشاره به عرضه دو نوع برنج هندی و تایلندی طی ماه مبارک رمضان در استان زنجان، قیمت هر کیلو برنج هندی توزیعی را 5 هزار و 900 تومان و قیمت برنج تایلندی را 3 هزار و 900 تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه شکر و روغن نباتی تنظیم بازار نیز 15 درصد زیر قیمت بازار در استان عرضه می شود، ابراز کرد: گوشت مرغ منجمد با قیمت 6 هزار و 200 تومان و گوشت قرمز منجمد نیز با قیمت 23 هزار تومان در ایام رمضان توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: در صورت افزایش نامتعارف قیمت تخم مرغ نیز نسبت به توزیع و عرضه تخم‌مرغ شانه ای 12 هزار و 600 تومان در استان زنجان اقدام خواهد شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر