logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۲۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

صنعت و معدن شاخص ترین محور توسعه زنجان است/ روند سرمایه گذاری در استان زنجان رو به رشد است

صنعت-و-معدن-شاخص-ترین-محور-توسعه-زنجان-است-روند-سرمایه-گذاری-در-استان-زنجان-رو-به-رشد-است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از شاخص ترین محور توسعه استان زنجان صنعت و معدن است گفت: در برنامه ششم توسعه شاخص ترین محور توسعه استان صنعت، معدن و کشاورزی تعریف شده و استانداری در این سه محور برای ارتقاء تولید و اشتغال متمرکز شده است.

به گزارش موج رسا;اسد الله درویش امیری امروز در بازدید از سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان ،ضمن تبریک به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان برای کسب عنوان نخست ارزیابی عملکرد در بین 31 سازمان استانی ، اظهار کرد: موفقیت یک سازمان مرهمون تلاش یک مجموعه است.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان یک سازمان کم حاشیه است، ابراز کرد: ما با اجرای طرح رونق تولید،کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید وظایت و تکالیف این سازمان را بیشتر کرده ایم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از شاخص ترین محور توسعه استان زنجان صنعت و معدن است، عنوان داشت: در برنامه ششم توسعه شاخص ترین محور توسه استان صنعت، معدن و کشاورزی تعریف شده است و استانداری در این سه محور برای ارتقاء تولید و اشتغال متمرکز شده است.

درویش امیری با بیان اینکه صنعت ، معدن و تجارت نقش اساسی در جذب سرمایه گذاری،ایجاد اشتغال و توسعه استان زنجان دارد، تصریح کرد: این سازمان مهمترین بخش برای سرمایه گذاری،توسعه استان و ارتقاء تولید و ایجاد اشتغال است.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه استان بدون توجه به منابع دولتی ، تکیه به منابع خصوصی و بانکی و سرمایه خارجی مورد تاکید است، افزود: فرهنگ حمایت از بخش خصوصی نهادینه شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با افزایش صادرات در خط مقدم قرار دارد، ادامه داد: تولید استان نباید در استان و حتی در کشور بماند برای صادرات محصولات به سایر از کشور برنامه ریزی شود.

درویش امیری با اشاره به اینکه استان زنجان در زیر ساخت های توسعه گام های اساسی برداشته شده و در ست اجرا است، اضافه کرد: میزان استقبال سرمایه گذاری در نیمه نخست سالجاری نسبت به سال گذشته در استان زنجان رشد قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه رشد سرمایه گذاری در استان زنجان باید سرعت بیشتری به خود گرفته و ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: هیچ سرمایه گذاری نباید بی نتیجه از استان خارج شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان نهایت مراقبت را برای حفظ سرمایه گذاران داخلی و خارجی را داشته باشد، یاداوری کرد: ما تا به امروز در جذب سرمایه گذاران خارجی توفیق خوبی داشته ایم و به آنچه که در شان استان است باید دست پیدا کنیم.

منبع عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر