logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۶۷۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان خبر داد:

ترافیک عادی و روان در آزادراه‌های استان زنجان

ترافیک-عادی-و-روان-در-آزادراه‌های-استان-زنجان-
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با اشاره به افزایش حجم تردد به دلیل ایام تعطیلات گفت: امروز ترافیک در آزادراه‌های استان زنجان حالت روان و عادی داشت.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه ترافیک در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان حالت عادی و روان دارد اظهار کرد: روز گذشته در برخی محورها که منتهی به تفرجگاه‌ها می‌شود شاهد ترافیک سنگین بودیم و مخصوصا ترافیک در محور زنجان به میانه، زنجان به چورزق و زنجان به طارم سنگین بود. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود فردا شاهد موج بازگشت مسافرین به مقصد باشیم و ترافیک در محورهای اصلی استان زنجان از جمله آزادراه زنجان به تبریز و زنجان به قزوین بیشتر شود.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: رعایت فاصله طولی با توجه به بارش‌های که دیروز رخ داده است و با توجه به خیس و لغزنده بودن مسیرها رعایت سرعت مطمئنه از دیگر موادی است که باید به آن اهمیت داد و عدم توجه به آن در جاده‌های مواصلاتی استان خطر آفرین است.

میناخانی افزود: بستن کمربند ایمنی مخصوصا سرنشینان عقب خودرو، حتما به این مهم توجه داشته باشند در بیشتر تصادفات نبستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب خودرو حادثه ساز است.

وی ادامه داد: عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی از دیگر مواردی است که باعث حواس پرتی راننده در طول مسیر شده که بی‌توجهی به این مهم حادثه ساز است.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان ابراز کرد: رانندگان در طول مسیر یکسره رانندگی نکنند و به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر