logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۶۴۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

حجم ترافیک سنگین در آزادراه‌های استان زنجان

حجم-ترافیک-سنگین-در-آزادراه‌های-استان-زنجان-
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت تردد در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان عادی و روان است گفت: تا ساعات آتی به دلیل حجم تردد بالای خودروها شاهد ترافیک سنگین در آزادراه‌ها زنجان خواهیم بود.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  بیان اینکه در حال حاضر وضعیت تردد در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان عادی و روان است و با توجه به این نکته که امروز آخرین روز از تعطیلات نوروزی است و انتظار می‌رود از بعد از ظهر حجم ترافیک در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان افزایش یابد گفت: ترافیک سنگین در سه محور اصلی زنجان به میانه، زنجان به قزوین و زنجان به بیجار خواهد بود و هموطنان دقت لازم در این امر را داشته باشند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: چون مسیرها طولانی و حجم ترافیک سنگین است رانندگان زمان بیشتر در جاده خواهند بود بنابراین توصیه می‌شود هموطنان حتما مدیریت زمان لازم داشته باشند و به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه در نقطه امن توقف کرده و  استراحت کنند تا از بروز مشکلات ناشی از خستگی و خواب آلودگی در طول مسیر اجتناب شود.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: رانندگان از ارتکاب تخلفات حادثه ساز که عوامل اصلی در بروز تصادفات در جاده‌های مواصلاتی استان است اعم از سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ، نبستن کمربند ایمنی و استفاده‌ از تلفن همراه حین رانندگی خودداری کنند تا سفری ایمن برای خود و بقیه در جاده‌ها فراهم شود.

میناخانی ابراز کرد: خوشبختانه آمار تعداد کشته شدگان در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند کاهش داشته است.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود از بعد از ظهر در  سه محور اصلی زنجان که پل ارتباطی‌ با شمالغرب کشور است شاهد ترافیک سنگین باشیم.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته پلیس راه استان زنجان پیگیری‌های خود را در ارتباط با وضعیت آسفالت محور زنجان به قزوین و زنجان به تبریز را انجام داده است تا حدی اقدامات لازم درباره روکش آسفالت در این مسیر توسط راهداری زنجان انجام شده است اظهار کرد:  سعی بر این است سال پیش رو مشکلات مربوط به وضعیت روکش آسفالت در این محورها ارتقا یابد.

میناخانی گفت: بیشتر تصادفات در جاده‌ها بر اثر خستگی و خواب آلودگی و  عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان به وجود می‌آید و ربطی به وضعیت جاده ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر