logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۶۵۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر زنجان:

پروژه شهیدان کریمی به پیشرفت ۱۶ درصدی رسید

پروژه-شهیدان-کریمی-به-پیشرفت-۱۶-درصدی-رسید
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه وجود تاسیسات زیرزمینی زیاد در محل اجرای پروژه محور شهیدان کریمی سبب کندی اجرای این پروژه شد، گفت: اما اگر این تاسیسات زیرزمینی جابه‌جا شود روند اجرای پروژه بد نیست و درصد پیشرفت کل پروژه به حدود ۱۶ درصد رسیده است.

سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه پروژه محور شهیدان کریمی از محل خیابان پیرمحمدی فعال بوده و ادامه آرماتوربندی نیز در حال انجام است، اظهار داشت: از امروز قالب‌بندی شده و بتن‌ریزی انجام می‌گیرد، فقط یک معارض آب وجود دارد که مقرر شد در یک تا دو روز آینده این مشکل مرتفع شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ستون‌های پل جهتی کوی‌فرهنگ نیز تا ۴۵ روز آینده بتن‌ریزی خواهد شد. 

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اجرای بخشی از پروژه در میدان مدیریت نیز، یادآور شد: دستگاه حفار تا جایی که معارض زیرسطحی مخابرات، آب، گاز وجود نداشته باشد در مرحله کندن و تزریق بتن است اما هنوز برخی از دستگاه‌ها تاسیسات خود را جمع نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه در چهارراه ثمین کند‌روها در حال اجرا بوده و زیرسازی نیز در حال انجام است، گفت: اگر کندروها آماده شود دو خیابان اصلی برای رفت و آمد بسته خواهد شد.

نجفی یادآور شد: اگر تصمیم‌گیری‌ها قطعی شود پل قدیمی کوی فرهنگ از نو احداث خواهد شد و عرض این پل نیز افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص سرعت روند اجرای پروژه نیز یادآور شد: به دلیل اینکه تاسیسات زیرزمینی در محل زیاد است اجرای پروژه با کندی رو به‌رو شد اما اگر این تاسیسات زیرزمینی جابه‌جا شود روند اجرای پروژه بد نیست و درصد پیشرفت کل پروژه به حدود ۱۶ درصد رسیده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر