logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۷۰۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

شهرداری‌ها مبنایی برای ایجاد ثروت داشته باشند

شهرداری‌ها-مبنایی-برای-ایجاد-ثروت-داشته-باشند
استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم ایجاد کارگاه‌های اقتصادی است، گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مبنایی برای ایجاد ثروت در دراز مدت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی امروز در همایش روز شوراها که با حضور اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان برگزار شد، با اشاره به اینکه نهاد شورا یکی از ساختار‌های مردم سالاری دینی است، گفت: مدت زمان بالایی از آغاز به فعالیت شوراها در سطح کشور می‌گذرد و می‌توان گفت که این نهاد هم‌اکنون به بلوغ رسیده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه عملکرد شورا‌ها نسبت به قبل بهتر شده است، افزود: در طول دو سال گذشته در سطح استان از طریق شوراهای شهر و روستا اقدامات متعددی انجام گرفته است.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سعی بر این بوده تا ارزش محاسبه شده شرکت‌ها در سرجمع مالیات در نظر گرفته شود، یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۷ هزار میلیارد ریال پرداختی انجام شد که طبق برنامه‌ریزی‌ها این رقم در سال‌های پیشرو به بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

وی تاکید کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای تولید ثروت در دراز مدت باید برنامه‌ریزی داشته باشند.

افشارچی با اشاره به شعار امسال و با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم ایجاد کارگاه‌های اقتصادی است، گفت: سعی شده تا در استان نظام خوشه روستاها ایجاد شود که البته این امر نیازمند همراهی دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه روستاها باید مولد باشند، یادآور شد: مسئله بهره‌وری آب یکی از موضوعات مهم و جدی در استان است.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم استفاده از تکنولوژی‌های روز اذعان کرد: شهرداری‌ها باید در این راستا پیش‌قدم شده و سبب ایجاد تحولات شوند. با این وجود باید شهرداری‌ها در خصوص تکنولوژی دیجیتال نیز حساس بوده و به آن توجه داشته باشند.

وی اذعان کرد: سعی شده تا مردم در شهرهای خرمدره، قیدار، ابهر به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر