logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۶۵۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده خبر داد:

برگزاری مراسمات جزء خوانی قرآن کریم در سطح شهرستان خدابنده

برگزاری-مراسمات-جزء-خوانی-قرآن-کریم-در-سطح-شهرستان-خدابنده
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده گفت: برنامه‌های جز خوانی قرآن کریم روزانه و برپایی خیمه معرفت، در طول ماه مبارک رمضان در این شهرستان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، علی ذوالقدری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به برنامه‌های مختلف این اداره در ایام ماه مبارک رمضان و هم چنین در طول عید نوروز گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی در شان مردم ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برنامه جزء خوانی قرآن کریم روزانه در حرم مطهر قیدارنبی(ع) با حضور قاریان ممتاز شهرستان خدابنده و هم چنین جزء خوانی در بقعه متبرکه امام زاده سید ابراهیم(ع) شهر سجاس در طول ماه مبارک رمضان در حال انجام است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده ادامه داد: محفل انس با قرآن کریم در بقعه مطهر قیدارنبی(ع) و امامزاده سید ابراهیم(ع) سجاس با دعوت از قاریان کشوری و بین‌المللی در سالروز شهادت حضرت علی(ع) انجام شد.

این مسئول ادامه داد: تهیه و توزیع بسته‌های غذایی خشک از محل عواید موقوفات شهرستان جهت توزیع بین خانواده‌های کم برخوردار صورت گرفت و طبق هماهنگی انجام شده با سازمان صدا و سیما،مراسم شب های قدر به صورت زنده از شبکه استانی (یک شب) پخش شد.

وی افزود: تهیه و آماده سازی افطاری ساده در طول ماه رمضان در حرم مطهر حضرت قیدارنبی (ع)، عطرافشانی و غبار روبی حرم مطهر قیدارنبی به مناسبت آغاز ماه رمضان نیز انجام شده است.

ذوالقدر در ادامه بیان داشت: برگزاری مراسم بزرگ تحویل سال در آغاز سال نو به صورت ویژه در حرم حضرت قیدارنبی(ع)و هم چنین امامزاده سید ابراهیم (ع) سجاس برگزار شد.

وی افزود: خیمه معرفت با حضور مبلغین اعزامی از قم در غرفه‌های پیش بینی شده اعم از کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، پاسخگویی به مسائل شرعی و سایر غرفه های فرهنگی و هنری دیگر برپا شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده گفت: تجهیز مساجد بین راهی شهرستان از عواید موقوفات مرتبط با مساجد به مناسبت آغاز سال جدید و استقبال از مسافرین نوروزی محقق شد و همچنین اعزام مبلغین از سازمان اوقاف جهت برگزاری مراسم و برنامه‌های مراسم شب‌های قدر در حال انجام است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر