logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۶۳۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بیانیه؛

بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

بسیج-اساتید-دانشگاه-فنی-و-حرفه‌ای-زنجان-جنایات-رژیم-صهیونیستی-را-محکوم-کردند
بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان زنجان طی بیانیه‌ای محاصره و کشتار پناه جویان فلسطینی بیمارستان شفای غزه را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان زنجان طی بیانیه‌ای محاصره و کشتار پناه جویان فلسطینی بیمارستان شفای غزه را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید

متن بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان به شرح زیر است:

با دیگر رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حملات و جنایات کور خود دست به جنایاتی هولناک زده و برای سومین بار در طول شش ماه گذشته بیمارستان و مجتمع پزشکی شفای غزه را تحت محاصره خود در آورده است و این بار و در ماه مبارک رمضان در میان سکوت مرگ بار جامعه جهانی به طور مستقیم اماکن و فضاهای درمانی این بیمارستان را آماج حملات خود قرار داده است و در سایه حمایت اربابان خود هیچ ابایی در کشتار بیماران و زنان و مردان بی دفاع پناه گرفته در این بیمارستان به خود راه نداده است.

از توصیف جنایات این ناجوانمردان به ویژه تجاوز بی‌شرمانه به زنان بی‌دفاع فلسطینی که در بیمارستان پناه گرفته بودند زبان قاصر است و دل هر آزادی‌خواه را بدرد می‌آورد.

ما اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان زنجان ضمن ابراز انزجار از این همه دردمنشی رژیم جعلی صهیونیستی و سردمداران پوشالی آنها خود را در غم و اندوه برادران و خواهران عزیز و مظلوم غزه به ویژه افراد در محاصره قرار گرفته این بیمارستان را که تنها پناهگاه آنان می‌باشد شریک می‌دانیم و به عنوان سربازان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و گوش به فرمان ولی امرمسلمین و مظلومان عالم آمادگی خود را برای اجرای اوامر رهبر و مولای خود در کنار سایر سربازان اعلام می‌داریم و یقین داریم که در نهایت حق مظلوم از ظالم بازستانده خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر