logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۶۳۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه‌های استان زنجان

ترافیک-نیمه-سنگین-در-آزاد-راه‌های-استان-زنجان-
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان با بیان اینکه با توجه به ایام نوروز موج دوم مسافرت‌ها در جاده‌های مواصلاتی استان همچنان شاهد ترافیک هستیم گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه‌های زنجان ادامه دارد.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه از جمله دغدغه‌های اصلی پلیس راه خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان در طول مسیر است که دلیل بسیاری از تصادفات در جاده‌ها را به خود اختصاص داده است گفت: متاسفانه از زمان اجرای طرح نورزی ۲۴ اسفند تاکنون 5 نفر در اثر تصادفات جاده‌ای در زنجان جان باختند که علت اصلی تصادف خواب آلودگی و خستگی رانندگان مطرح شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از دیگر عوامل شاخص در بروز تصادفات سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده رانندگان وسایل نقلیه از تلفن همراه و نبستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب خودرو است که هر کدام در بروز حوادث ناگوار نقش اصلی دارد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان عنوان کرد: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز الگوی سفر از روز به شب تغییر کرده است و از هم استانی‌ها درخواست می‌شود برنامه مناسبی برای سفر داشته باشند و در صورت احساس خستگی در ۱۵ دقیقه استراحت کنند تا شاهد حوادث ناگوار در جاده‌ها نباشیم.

میناخانی گفت: هر سه محور مواصلاتی استان زنجان دارای ترافیک نیمه سنگین است و رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفر ایمنی برای خود و دیگران رقم زنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر