logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۶۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود خبر داد:

اتمام روکش آسفالت محور روستایی امین‌آباد بخش زنجانرود

اتمام-روکش-آسفالت-محور-روستایی-امین‌آباد-بخش-زنجانرود
رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت در راه روستایی امین‌آباد این بخش به طو ل تقریبی ۴۰۰ متر و با ۴۸۰ میلیون تومان اعتبار انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، میثم زارعی، رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود، اظهار کرد: با تامین اعتبار به موقع و فراهم بودن شرایط فنی و آیین نامه‌ای، اجرای روکش آسفالت ۴۰۰ متر از محور روستایی امین‌آباد طی ۲ روز انجام و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۴۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و از مشخصات فنی آن می‌توان به نوع رویه توپکا ۰_۱۹، ضخامت ۴ سانتی‌متر و عرض ۵/۵ الی ۷ متر اشاره کرد.

زارعی ارتقای کیفیت رویه راه و افزایش رضایتمندی کاربران را از دلایل اقدام به این کار عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال‌های آتی نیز این اقدامات به شکل گسترده در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی زنجانرود ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات روکش آسفالت محور روستایی امین‌آباد عملیات خط‌کشی این محور نیز انجام شد و طی چند روز آتی، نصب تابلو و علایم و عملیات تیغ‌زنی و قنوسازی برای ارتقای ایمنی راه و بهسازی سیستم زهکشی نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ ]
ممنون موج رسا اخبار و رویدادهای راههای زنجانرود پیگیر هستین واقعا الریز آقریماسین از طرف کل زنجارود
فرم ارسال نظر