logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۶۳۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان:

افزایش تولید تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل می‌کند

افزایش-تولید-تهدیدات-دشمن-را-به-فرصت-تبدیل-می‌کند
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه با افزایش تولید می‌توان دشمنان را نا‌‌امید و تهدیدات آنان را به فرصت تبدیل کرد گفت: با اجرای جهش تولید با مشارکت مردم اقدامات فراوانی در زمینه تولید اتفاق می‌افتد.

محسن خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با افزایش تولید می‌توان دشمنان را نا‌‌امید و تهدیدات آنان را به فرصت تبدیل کرد و با اجرای جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان اقدامات فراوانی در زمینه تولید انجام داد.

بیشتر بخوانید

وی با توجه به نام‌گذاری سال بنام جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری گفت: باید موانع پیش‌روی مردم برداشته شود تا بتوانند در تولید مشارکت داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان ابراز کرد: البته یکی از ارکان تولید، مردم و نیروی انسانی است و مردم به عنوان کارفرما، سرمایه‌گذار و ... می‌توانند در رابطه با این شعار کار‌ها و اقدامات متعدد و کارشناسی انجام دهند.

وی بیان کرد: با انجام به فرمان مقام معظم رهبری می‌توانیم جهش تولید در کشور را انجام دهیم و به بالاترین حد برسانیم.

خدابنده‌لو تصریح کرد: وضعیت اقتصادی که متاثر از وجود تحریم‌ها و یا ناکارآمدی بعضی مدیریت‌ها و رفتار اجتماعی و اقتصادی است که باعث ایجاد موانع و مشکلاتی در این زمینه شده است.

وی تاکید کرد: ما باید مطالبی را که مقام معظم رهبری هوشمندانه به آنان اشاره کردند را محور و در راس قرار داده و به آن‌ها عمل کنیم.

فرمانده سپاه ماهنشان با استناد به سخنان مقام معظم رهبری گفت: از ماه مبارک رمضان باید بهره برد و از این ماه و ویژگی‌های آن به بهترین شکل استفاده کرد.

وی اظهار کرد: نیروهای بسیجی و سپاه تحقق شعار سال را برای خود یک تکلیف می‌دانند و در جهت انجام و پیشبرد آن تلاش می‌کنند.

خدابنده‌لو با بیان اینکه مقام معظم رهبری به فرماندهان سپاه و ارتش نشان فتح تقدیم کردند گفت: نیرو‌های مسلح، بخش مهمی از تحقق شعار سال را برعهده دارند و آن را به بهترین نحو انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه بسیج به مردم متصل است گفت: شعار سال با تاکید بر مشارکت مردم است و بسیج می‌تواند از ابعاد متنوع این شعار را پوشش دهد.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان ادامه داد: ما جهش تولید با مشارکت مردم را فرمانی واجب از طرف مقام معظم رهبری بر خود می‌دانیم که باید از آن اطلاعت کنیم.

وی به تعبیر سخنان مقام معظم رهبری که به تلخی‌های سال ۱۴۰۲ اشاره کردند و حوادث غزه و عملیات تروریستی کرمان را تلخی سال دانستند گفت: امید است که در سال ۱۴۰۳ تلخی اتفاق نیفتد و سالی سرشار از خوبی‌ها و موفقیت‌ها باشد.

این مسئول عنوان کرد: امید است سخنان مقام معظم رهبری و مکتب شهید سلیمانی، بیانیه گام دوم و برنامه قانون پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در راس امور قرار دهیم.

خدابنده‌لو با بیان اینکه تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن شرایط خاص و جدیدی را در سنت‌ها و رسوم فراهم کرده است، ادامه داد: در تقارن این دو بهار دید و بازدید و صله رحم که از سنت‌های پسندیده است، باید با شرایط خاص خود انجام شود.

فرمانده سپاه ماهنشان تصریح کرد: در این ایام باید بکوشیم تا اخلاق‌های پسندیده و خوب را در خود پرورش دهیم و در صورت وجود اخلاق ناپسند، آن را از خود دور کنیم‌.

وی در پایان تاکید کرد: باید سفره‌های افطاری ساده بنا به فرموده مقام معظم رهبری در مساجد برپا شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر