logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۶۹۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان خبر داد:

برخورداری ۴۳ روستای ماهنشان از خانه ورزش

برخورداری-۴۳-روستای-ماهنشان-از-خانه-ورزش
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان با بیان اینکه تعداد ۴۳ روستای ماهنشان از خانه ورزش روستایی برخوردار هستند گفت: از مجموع این تعداد ۸ روستا در سال گذشته از این نعمت برخوردار شدند.

مجتبی اسکندری‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در حال حاضر تعداد ۴۳ خانه ورزش در روستاهای شهرستان ماهنشان وجود دارد که به تجهیزات ورزشی از قبیل تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و شطرنج مجهز شده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: از این تعداد ۸ خانه ورزش روستایی در سال گذشته با پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان و فرماندار شهرستان و همزمان با سفر ریاست جمهوری و مقام عالی وزارت در اختیار روستاهای شهرستان قرار گرفتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهنشان عنوان کرد: خانه‌های ورزش روستایی با هدف توسعه ورزش و افزایش نشاط اجتماعی بین جوانان روستاها ایجاد شده است.

وی مطرح کرد: همچنین این مکان‌ها با هدف افزایش فعالیت بدنی و ارتقای سواد جسمانی نوجوانان و دانش آموزان ایجاد شده که با هدف مشارکت بیشتر و یک نگاه استعدادیابی هم در آنها وجود دارد.

اسکندری‌پور افزود: این فضاها در اختیار دهیاران جهت استفاده قرار گرفته که بسته به فضای موجود روستاها در دهیاری‌ها، مدارس، پایگاه‌های بسیج و خانه‌های بهداشت به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: به نوعی هدف از ایجاد خانه‌های ورزش، کمک به ورزش مدارس جهت فعالیت‌های بدنی و تحرک بیشتر و گسترش ورزش همگانی در بین اهالی روستاها است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان ادامه داد: در حالیکه هدف از احداث سالن‌های ورزشی علاوه بر این دو ماموریت یعنی ورزش تربیتی (مدارس) و ورزش همگانی که با طراحی برنامه‌های مختلف صورت می‌گیرد که کارکرد قهرمانی و حرفه‌ای هم دارند.

وی عنوان کرد: به این صورت که در سالن‌های ورزشی ورزشکاران زیر نظر مربیان آموزش دیده، تمرینات تخصصی انجام داده و با ارتقای مهارت‌های ورزشی خود برای مسابقات قهرمانی در سطوح مختلف آماده می‌شوند.

اسکندری‌پور افزود: همچنین مسابقات و لیگ‌های شهرستانی، استانی و کشوری در رشته‌های مختلف در سالن‌های ورزشی برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر