logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۶۸۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان:

عملیات سپاه پاسداران حقارت رژیم صهیونیستی را به ارمغان آورد

عملیات-سپاه-پاسداران-حقارت-رژیم-صهیونیستی-را-به-ارمغان-آورد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان گفت: عملیات سپاه پاسداران حقارت رژیم صهیونیستی را به ارمغان آورد و ادعای دروغ رژیم صهیونسیتی که دارنده دومین ارتش جهان هستند را آشکار کرد.

حجت‌الاسلام روح‌الله رحمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: عملیات سپاه پاسداران حقارت رژیم صهیونیستی را به ارمغان آورد و ادعای دروغ  رژیم صهیونسیتی که دارنده دومین ارتش جهان هستند را آشکار کرد.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: غیور مردان جمهوری اسلامی ایران در اقدامی تلافی‌جویانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی انجام دادند که امتیاز بسیار خوبی بود، این اقدام بر دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی با هیچ کشور و شخصی شوخی ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان ادامه داد: وعده مقام معظم رهبری عملی شد و دشمن فهمید که حضرت آقا در برابر عزت و شرافت این ملت با هیچ شخصی شوخی ندارد.

وی بیان کرد : از همه مهم‌تر این بود که ما دشمن را غافلگیر نکردیم و آشکارا و با اطلاع و حرکت قبلی این اقدام را انجام دادیم.

حجت‌الاسلام رحمانی تصریح کرد: ما می‌توانستیم چند روز صبر کنیم تا دشمنان گمان کنند ما قصد گرفتن انتقام نداریم و از حالت آماده باش خارج شوند و از عملیات غافلگیرانه استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: اما ما جوانمردانه و شجاعانه اقدام کردیم و به آن‌ها فرصت دادیم تا افرادی که غیر نظامی بودند به پناهگاه‌ها پناه ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان خاطرنشان کرد: چون ما برخلاف رژیم جعلی صهیونیستی ایران نمی‌خواست به کودکان، زنان و افراد بی‌دفاع آسیب وارد شود.

وی اظهار کرد: جوانمردان ایرانی و شجاعان جبهه پیروان ولایت فقیه نخواستند همانند رژیم صهیونیستی نسل‌کشی انجام دهند و تفاوت میان حق و باطل مشخص شد.

حجت‌الاسلام رحمانی افزود: این عملیات حیرت‌انگیز نظامی از سر تا پا حکمت، شجاعت و انسانیت بود که دلاور مردان ما آن را رقم زدند به طوری که در خبر‌ها منتشر می‌شود که رتبه جدیدی کسب کردند.

وی تصریح کرد: این حمله بزرگترین حمله موشکی و اولین حمله مستقیم به رژیم غاصب بود و همینطور این حمله از چند استان به گنبد آهنین رژیم صهیونیستی انجام شد، گنبد آهنین که آنقدر برایشان مهم بود و بر داشتن آن افتخار می‌کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان یادآور شد: دشمنان در مقابل علم و دانش فرزندان این ملت عاجز ماندند و از تقابل با جمهوری اسلامی ایران سرباز زدند.

وی ابراز کرد: خشمی که سال‌های سال بر دل مردم ایران بوده تا حدودی تخلیه شد و شادی مردم ایران کاملا بیانگر این مطلب بود.

حجت‌الاسلام رحمانی عنوان کرد: شبهات و عملیات روانی که در سطح بین‌الملل بیان می‌شد که ایران جرأت حمله ندارد، این اقدام نشان داد و ثابت کرد که ایران جرأت و توان حمله دارد اما نیازمند زمان و شرایط خاصی بود.

وی تاکید کرد: با این اقدام روحیه جبهه مقاومت افزایش یافت و جبهه مقاومت با تکیه بر توانمندی‌های دلاور مردان که سر خود را بالا گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان بیان کرد: این عملیات لازم بود تا دنیا بداند جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری شوخی ندارد و در صورت جسارت و ماجرا‌جویی با مشت محکم رو به رو خواهد شد.

وی افزود: البته مشت محکم جمهوری اسلامی ایران نابودی رژیم جعلی اسرائیل است و اگر آنان دست از کار‌های خود نکشند قطعا با عملیات‌های متعدد و حجم‌های بالا مواجه خواهند شد.

حجت‌الاسلام رحمانی ابراز کرد: هر چند این عملیات هم آنان را به نابودی کشاند و به دنیا ثابت کرد که رژیم صهیونیستی فاقد امنیت بوده و دیگر کشورها به آن‌ها اعتماد نخواهند کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر