logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۶۲۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل گمرک استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

حضور مردم در عرصه‌های مختلف منجر به پیشرفت حوزه اقتصادی ‌می‌شود

حضور-مردم-در-عرصه‌های-مختلف-منجر-به-پیشرفت-حوزه-اقتصادی-‌می‌شود
مدیرکل گمرک استان زنجان با بیان اینکه اجرای درست برنامه‌های اقتصادی و توسعه صنعتی، بدون حضور و مشارکت آحاد مردم امکان پذیر نیست گفت: حضور مردم در عرصه‌ها مولفه اصلی پیشرفت اقتصاد است.

 زین العابدین گنج خانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با بیان اینکه شعار سال 1403 از طرف رهبر معظم انقلاب«جهش تولید با مشارکت مردم» تعیین شده است گفت: رهبر انقلاب طی چند سال گذشته همواره بر روی اقتصاد و به ویژه کار و تولید تأکید داشتند و به نوعی جهش در تولید را به عنوان یکی مؤلفه‌های اصلی و به نوعی پیشران توسعه اقتصادی، مد نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: همچنین امسال مقام معظم رهبری بر روی مشارکت مردم تأکیدات بسیار داشتند که بیانگر لزوم استفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی و سرمایه انسانی کشور در زمینه‌های اقتصادی است.

مدیرکل گمرک استان زنجان عنوان کرد: زمینه اقتصادی بر این پایه استوار است که در واقع اجرای درست برنامه‌های اقتصادی و توسعه صنعتی، بدون حضور و مشارکت آحاد مردم امکان پذیر نیست. 

گنج خانلو افزود: در راستای شعار سال به نظر می‌رسد به طور کلی قوای سه گانه بخصوص دولت و مجلس می‌توانند با برداشتن موانع محیط کسب و کار، تسهیل ورود مردم و به ویژه نخبگان به عرصه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی، بهبود فضای اقتصادی و مهیا کردن شرایط برای فعالیت‌های سالم اقتصادی و از طرفی برخورد با مفاسد اقتصادی، زمینه لازم را برای تحقق شعار سال فراهم کنند.

وی اضافه کرد: در حوزه گمرک هم تعامل با ذینفعان و بخش خصوصی، همچنین تسهیل خدمات گمرکی به فعالان تجاری، اقتصادی و صنعتی می‌تواند یکی از راه‌های تحقق شعار سال باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر