logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۶۱۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با اعتباری معادل ۸۰ میلیارد ریال انجام می‌شود؛

بهسازی ۱۴ کیلومتر راه روستایی زنجانرود

بهسازی-۱۴-کیلومتر-راه-روستایی-زنجانرود
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: عملیات بهسازی ۱۴ کیلومتر از محور روستایی چرلانقوش با اعتبار ۸ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، میثم زارعی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود به اقدامات صورت گرفته در این محور اشاره کرد و اظهار داشت: فاز یک این محور با اجرای ابنیه فنی با اعتبار ۳ میلیارد تومان در سال گذشته انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اجرای لایه ساب بیس این محور از فروردین ۱۴۰۳ با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان به طول ۸ کیلومتر اجرایی می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، کوه بری، ترانشه‌زنی و تامین عرض مورد نیاز به طول بیش از ۶ کیلومتر و حجم تقریبی ۷۰ هزار مترمکعب از این محور توسط شرکت سیمین معدن چرلانقوش در حال انجام است.

زارعی هدف از این طرح را صیانت و ارتقاء سطح سرویس‌ در محورهای روستایی استان دانست و اضافه کرد: با این اقدام علاوه بر تامین راه دسترسی چند روستا، محور پری-مشمپا به محور نیک پی_ ماهنشان وصل می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود، بازه زمانی این پروژه را ۱۲ ماهه عنوان و ابراز امیدواری کرد در صورت مساعد بودن شرایط جوی و عزم جدی متصدیان امر و تعامل کاربرانی که از محل اجرای پروژه تردد می‌نمایند، در سال‌ ۱۴۰۳ شاهد پیشرفت قابل ملاحظه طرح بهسازی این محور روستایی باشیم.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ]
دم راهداری گرم دستتون درد نکنه
فرم ارسال نظر