logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۶۱۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیٔت نابینایان و کم بینایان استان زنجان:

بانوان نابینا و کم بینا زنجانی صاحب مدال شدند

بانوان-نابینا-و-کم-بینا-زنجانی-صاحب-مدال-شدند-
رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان زنجان با بیان اینکه سال جاری در بخش بانوان موفق به کسب مدال شدیم گفت: خوشبختانه بانوان شناگر نابینا و کم بینا استان زنجان موفق به کسب مدال طلا شده و افتخار آفریدند.

جلیل نصیری مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به مسابقات شنا با بیان اینکه مسابقات شنا نابینایان و کم بینایان کشوری که بین ۷ تیم در تهران برگزار شد افزود: این مسابقات در استخر هرندی تهران از ۱۷ تا ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان زنجان با اشاره به کسب مدال بانوان عنوان کرد: استان زنجان در این رقابت‌ها توانست صاحب یک مدال طلا و یک نقره و دو برنز شود.

وی در ادامه اظهار کرد: خدیجه کاظمی یک طلا و دو نقره؛ لیلا قدیمی یک برنز را از آن خود کردند و شیرین قربانی موفق به کسب مدال نشد.

نصیری مقدم افزود: در بخش آقایان هم تمرینات به طور مستمر در حال انجام است و مسابقات این تیم پر تلاش در سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه درحوزه شنا نابینایان و کم بینایان مشکلاتی وجود دارد عنوان کرد: شرایط استخر‌ها از لحاظ هزینه بسیار بالا بوده که پرداخت این مبالغ به عهده هیأت است و در نتیجه در برآورد هزینه‌ها کمبود داریم.

رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان زنجان با اشاره به اینکه خیرین کمک شایانی به هیأت کرده اند بیان کرد: به کمک خیرین که همراهی خوبی با هیأت داشتند موفق شدیم استخر دریا دلان را به طور رایگان در اختیار ورزشکاران این رشته قرار دهیم تا خود را برای مسابقات سال ۱۴۰۳ آماده کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر