logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۶۵۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مربی پرورش اندام و مربی بدنساز فوتبال خرمدره خبر داد:

بی‌مهری مسئولان به حوزه ورزش شهرستان خرمدره

بی‌مهری-مسئولان-به-حوزه-ورزش-شهرستان-خرمدره
مربی پرورش اندام و مربی بدنساز فوتبال خرمدره گفت: خرمدره تنها شهر استان زنجان است که اجرای پروژه‌های ورزشی ضعیف بوده و در واقع ورزش خرمدره مورد بی‌مهری مسئولین قرار گرفته است.

علیرضا بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با انتقاد از عدم توجه مسئولان به حوزه ورزش در خرمدره گفت: خرمدره تنها شهر استان زنجان است که در آن هیچ پروژه ورزشی اجرا نمی‌شود، ورزش خرمدره مورد بی‌مهری مسئولین است.

بیشتر بخوانید

وی اضهار داشت: چه کسی مقصر اتفاقات تلخ ورزش فوتبال شهر خرمدره است؟ زمین فوتبال شهید خرمی خرمدره که سالیان سال ساخته شده ولی هیچ توجهی به آن نشده است و دارای استانداردهای لازم نیست و هر بازی رسمی کشوری که در این زمین برگزار شده مورد تأیید ناظر فدراسیون فوتبال نبوده است.

بیگدلی با بیان اینکه در زمین فوتبال شهید خرمی خرمدره باید چمن در پاییز کاشته می‌شد تا الان به مرز آمادگی و بهره‌برداری می‌رسید، گفت: در حالی‌که این کار انجام نشده است، زمین فوتبال خرمدره که پروژه نيمه تمام بالای اتوبان خرمدره بوده که کار ساخت آن از سال ۸۴ شروع شده در حال حاضر ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد این مجموعه که شامل زمین فوتبال، پیست دوومیدانی و سکوی تماشاگران است این طرح ملی خرمدره بیش از ۱۹ سال است که بلاتکلیف مانده است و رویای ورزشکاران فوتبال خرمدره کی به حقیقت خواهد پیوست.

مربی پرورش اندام و مربی بدنساز فوتبال شهرستان گفت: خرمدره چند سالی است پی‌درپی در رشته فوتبال سرآمد تمام شهرهای استان است ولی زمین چمن‌هایی که در آن ورزشکاران فوتبال بازی می‌کنند استانداردهای لازم را ندارد و نیاز شدید به ترمیم دارد که به دلیل عدم رسیدگی به این مجموعه بسیاری از ورزشکاران دچار مصدومیت شدند.

وی افزود: مسئولین اداره ورزش و هیأت فوتبال شهرستان خرمدره  انتظار می‌رود با پیگیری‌های مستمر این روند را تغییر داده و حق ورزشکاران فوتبال خرمدره را در راستای بهتر شدن شرایط سخت‌افزاری بهبود ببخشند.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر