logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۶۰۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

استعداد‌های ورزشی باید شناسایی شوند

استعداد‌های-ورزشی-باید-شناسایی-شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از وظایف حاکمیت و دولت تسهیل‌گری و زمینه‌‌سازی استعداد‌های ورزشی است که باید شناسایی شوند گفت: کمک به توانمند‌سازی و بالندگی بیشتر در نوجوانان و جوانان با همکاری آموزش و پرورش و اداره ورزش امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی امروز، در آیین تجلیل از برترین‌های المپیاد استعداد‌های برتر گفت: یکی از وظایف حاکمیت و دولت تسهیل‌گری و زمینه‌‌سازی استعداد‌های ورزشی است که باید شناسایی شوند و به توانمند‌سازی و بالندگی بیشتر در نوجوانان و جوانان با همکاری آموزش و پرورش و اداره ورزش بیشتر پرداخته شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شناسایی استعداد‌ها و کمک به رشد و پیشرفت بهتر و کسب موفقیت‌های جدید باید به صورت مستمر باشد. در همه کشور‌ها ورزش باید جزو دغدغه‌ها باشد چراکه از لحاظ جسمی، روحی و روانی موجب ایجاد نشاط و سلامتی در فرد و جامعه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به این اینکه مدیریت استعداد‌های ورزشی باید در اولویت قرار گیرد اظهار کرد: یک بحث مهم کمک به ارتقا ورزش‌های قهرمانی و کسب مدال در میادین مختلف است که هدف نهایی بالا بردن پرچم پر افتخار کشور در میادین بین المللی است.

 وی با بیان اینکه نقش مربیان هم در آموزش و پرورش ورزشکاران بیشترین تاثیر را دارند اذعان کرد: در راستای شکوفایی استعداد و کمک به ارتقا سطح ورزشکاران، مربیان نقش بسیار پررنگی در این زمینه دارند که بسیار حائز اهمیت بوده و قابل تقدیر است.

رفیعی ادامه داد: حمایت اداره ورزش و جوانان و نیز شخص استاندار در زمینه ورزشی، کمک کننده به جبران عقب ماندگی‌ها است و استعداد‌ها شکوفا می‌شوند تا این مسیر با قوت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر