logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۶۰۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان ماهنشان خبر داد:

بازرسی از ۱۳۰ اصناف در ماهنشان

بازرسی-از-۱۳۰-اصناف-در-ماهنشان-
رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۱۳۰ مورد بازرسی از اصناف شهرستان ماهنشان در طول سال جاری انجام شده است گفت: از این تعداد ۵۴ واحد صنفی متخلف به ارزش ریالی بیش از ۱۰ میلیارد ریال تشکیل پرونده شده است.

ابراهیم قزلباش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ۱۳۰ مورد بازرسی از اصناف شهرستان ماهنشان در طول سال جاری انجام شده است و از این تعداد ۵۴ واحد صنفی متخلف به ارزش ریالی بیش از ۱۰ میلیارد ریال با عناوین مختلف شناسایی و جهت صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: برای این تعداد با عناوین گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان ماهنشان گفت: عمده هدف بازرسی توسط صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، کنترل و نظارت بر قیمت‌ها در سطح عرضه و همچنین جلوگیری از فعالیت افراد فرصت طلب و سود‌جو است.

وی یادآور شد: بازرسی در سطح عرضه وقت و زمان ندارد ولی به جهت حساسیت فصلی مانورهای نظارتی از ایام خاص شروع و در تاریخ معین خاتمه می یابد.

 قزلباش تصریح کرد: مانور نظارتی ضیافت عیدانه از ۱۵ اسفند ماه سال جاری شروع شده  و تا پایان ماه مبارک رمضان خاتمه می‌یابد.

وی ادامه داد: چنانچه فردی به این نتیجه رسید و یا با واحد صنفی با مشکل مواجه شد با شماره تلفن گویای 124 تماس و مراتب را به اطلاع اپراتور می‌رساند.

رئیس صنعت معدن تجارت شهرستان ماهنشان افزود: بعد از پایش جهت رسیدگی به همکار بازرس ارجاع داده می‌شود و همکار بازرس نیز موضوع را بررسی و نهایتا منجر به نتیجه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این موارد تلفن گویای 124 و اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان آماده پاسخگویی مراجعین محترم می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر