logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۵۲۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر خبر داد:

تشکیل ۱۹۵ پرونده تخلف نانوایی‌هادر تعزیرات حکومتی ابهر

تشکیل-۱۹۵-پرونده-تخلف-نانوایی‌هادر-تعزیرات-حکومتی-ابهر
معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر با اشاره به برخورد با نانوایی‌های متخلف در آیه گفت: در این راستا ۱۹۵ پرونده تخلف نانوایی‌ها در تعزیرات حکومتی ابهر تشکیل شده است.

عباس امیرلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ۲۰۳ نانوایی در سطح شهرستان ابهر فعال است، نانوایی نوع یک ۱۴۰ واحد و نوع دو ۶۳ واحد است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در ۹ ماهه امسال ۲ هزار و ۱۲۶ مورد گشت نظارت مشترک بر واحدهای نانوایی در سطح شهرستان ابهر صورت گرفته است.

امیرلو اظهار داشت: در راستای برخورد با تخلفات صنفی واحدهای نانوایی در ۹ ماهه سال‌جاری، تعداد ۱۹۵ پرونده تعزیراتی تشکیل و یک واحد نانوایی پلمپ شده است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر در خصوص نانوایی‌های کشیک گفت: در روزهای خاص مانند عاشورا، تاسوعا و عید نوروز برخی نانوایی به عنوان کشیک فعالیت می‌کنند تا مردم با کمبود نان مواجه نشوند.

این مسئول تصریح کرد: نانوایی‌های متخلف که ۳ بار مرتکب تخلف شوند، از پلمپ نانوایی، جریمه نقدی، کم کردن سهمیه و حتی قطع سهمیه عمده مجازات‌هایی است که برای متخلفین در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: ماهانه ۱۱ هزار تن آرد در شهرستان ابهر در ۹ ماهه امسال مصرف شده و میزان اختصاص آرد به نانوایی‌ها براساس عملکرد آنها است.

امیرلو خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با سامانه ۱۲۴ در خصوص مشکلات و تخلفات بحث نانوایی‌ها تماس بگیرند و تخلف مربوطه را ثبت کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر