logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۶۹۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان:

۹۴ درصد از روستاهای دندی از نعمت گاز برخوردار هستند

۹۴-درصد-از-روستاهای-دندی-از-نعمت-گاز-برخوردار-هستند
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۹۴ درصد از روستاهای شهر دندی استان زنجان از نعمت گاز برخوردار هستند گفت: تعداد ۵۸ روستا با تعداد ۳ هزار و ۶۸۱ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

محمد‌رضا باژرنگ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: بیش از ۹۴ درصد از روستاهای شهر دندی از نعمت گاز برخوردار بوده که این میزان ۵۸ روستا با تعداد ۳ هزار و ۶۸۱ خانوار را امل می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پروژه‌های در دست گازرسانی نیز در این شهرستان وحود دارد، افزود: در حال حاضر در شهر دندی یک روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار نیست.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان بیان کرد: گاز‌رسانی به روستاهای کاکا، گلابلو و قوزیجاق علیا و سفلی از اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: مبلغ کلی برای انجام رساندن این پروژه به مبلغی بالغ بر ۲۵۲ هزار میلیون ریال نیاز است.

باژرنگ یاد‌آور شد: با توجه به کوهستانی بودن و صعب‌العبور بودن مسیر پیش‌بینی می‌شود این روستاها تا سال ۱۴۰۴ از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ناشناس ] [ ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ ]
سلام من شورای یکی از روستا های زنجان هستم . فقط همین بدونید ک اونقدر ک این مسئولین زنجان به روستاها عذاب دادن .اسرائیل ب فلستین نداد خدا عذابشون بده فقط از رئیس جمهور طلب بوجه دارن ولی بیا کار کردنشون ببینید یاد گرفتن روستاها و مسیرای ک مسئولین احتمال رد شدن و دارن درست میکنن تا هرکی اومد بگه ن اینا کار کردن . ولی ب والله این جوری نیست ۳۴ ساله دارم میبینم ک یک جاده ۴ کیلومتری رو هنوز نتونستن ب زیرسازی برسونن خیر نبینن بزرگ تا کوچیک مسئولین زنجان و
فرم ارسال نظر