logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۶۰۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت اسکیت استان زنجان:

هیأت اسکیت زنجان پیست استاندارد ندارد

هیأت-اسکیت-زنجان-پیست-استاندارد-ندارد-
رئیس هیأت اسکیت استان زنجان با بیان اینکه پیست اسکیت مناسبی نداریم گفت: نبود پیست مناسب فعالیت ورزشکاران این رشته با مشکل مواجه کرده است.

محمدحسن توکلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه نبود پیست مناسب و استاندارد تمرین را برای ورزشکاران اسکیت سخت کرده است گفت: اقداماتی در این جهت صورت گرفته و بستری برای آن فراهم شده که حدود ۹۰ میلیون هزینه شده است تا به همت اداره‌کل ورزش و جوانان یک پیست احداث شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه اسکیت ورزشی پویا و فعال است افزود: این رشته ورزشی تنها در زنجان؛ ابهر و خرمدره دایر بود که بعد از به دست گرفتن هیات در جهت همگانی کردن این رشته در سایر شهرستان‌ها نیز دایر شد.

رئیس هیات اسکیت استان زنجان با بیان اینکه هر ساله از بین علاقمندانی که در این رشته پر تحرک فعالیت دارند استعدادیابی می‌کنیم اظهار کرد: کسانی که میزان فعالیت چشمگیری دارند؛ یک تیم منتخب تشکیل داده و برنامه‌های قهرمانی را تنظیم می‌کنیم.

وی ادامه داد: دستاورد این همه تلاش شرکت در لیگ برتر اسکیت است؛ بعد از ۱۰سال در سال ۱۴۰۱ توانستیم حضور پر ثمری در لیگ کشوری با امتیاز بالا داشته باشیم.

توکلی با بیان اینکه در سال جاری با مشکل جدی محدودیت مالی مواجه شدیم عنوان کرد: با توجه به نبود اعتبارات و محدودیت مالی در سال ۱۴۰۲ موفق به شرکت در لیگ نشدیم.

وی با اشاره به حضور  اسکیت‌بازان زنجانی در مسابقات آسیایی اذعان کرد: محمد امین صدری عضو ثابت تیم ملی در رشته سرعت فعالیت می‌کند که در مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو حضور داشتند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر