logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۶۰۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد:

برگزاری جشن نیکوکاری در ۲۵ مدرسه و ۳ پایگاه ثابت در ماهنشان

برگزاری-جشن-نیکوکاری-در-۲۵-مدرسه-و-۳-پایگاه-ثابت-در-ماهنشان
رئیس کمیته امداد ماهنشان گفت: جشن نیکوکاری در ۲۵ مدرسه و ۳ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه سیار در شهرستان ماهنشان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

معصومه ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ۲۵ مدرسه،۳ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه سیار در مراکز نیکوکاری در سطح معابر و میادین شهرستان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به برنامه‌های جشن نیکوکاری در سطح شهرستان در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان و هم چنین آغاز سال نو اظهار کرد: در شهرستان ماهنشان طبق روال گذشته، برنامه‌های جشن نیکوکاری از یکم بهمن ماه آغاز شده و تا پایان اسفندماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

رئیس کمیته امداد افزود: این مجموعه آماده است با مشارکت مردم نیک اندیش و فرهنگ دوست، کمک‌های مردمی را جهت اهدا به خانواده‌های نیازمند جمع‌آوری و به دستان مجموعه هدف برساند.

وی اضافه کرد: امید است با حضور و مشارکت مردم خیر و نیکوکار در پایگاه‌های ثابت و سیار که پیش‌بینی شده است، دل نیازمندان را شاد کنیم.

ملکی تصریح کرد: هم‌چنین مردم می‌توانند با شماره گیری *8877*1*0244# در جشن نیکوکاری مشارکت نمایند و هم‌چنین می‌توانند به روش کارت به کارت اقدام کنند و وجوه نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۸۹۴ واریز کنند.

وی خاطر نشان کرد: راه‌های ارتباطی با کمیته امداد ماهنشان از طریق شماره همراه ۰۹۱۸۲۷۷۰۰۱۳ و شماره ثابت ۰۲۴۳۶۲۲۳۹۵۵ است که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر