logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۵۹۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مردم با مشارکت بالا در انتخابات دشمن را ناامید کردند

مردم-با-مشارکت-بالا-در-انتخابات-دشمن-را-ناامید-کردند-
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان سعی در تشویق مردم برای مشارکت پایین در کشور داشتند گفت: مردم با مشارکت بالا در انتخابات دشمن را ناامید کردند.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه انتخابات با تمام نقشه‌های شوم دشمنان در کشور به بهترین نحو با حضور آحاد مردم برگزار شد گفت: مردم با حاضر شدن پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای به یاد ماندنی و ماندگار خلق کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: علیرغم وجود تحریم‌ها و فضاسازی‌های نامناسب درباره مشارکت مردم در انتخابات دشمنان در نظر داشتند با ایجاد جوی نامناسب مردم را برای مشارکت در انتخابات مایوس کنند ولی مردم با حضور خود در انتخابات حماسه آفریدند و مردم با وجود مشکلات فراوان نشان دادند پای کار نظام و انقلاب اسلامی هستند که باید قدر این ملت بزرگ و فهیم را دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: ماه مبارک رمضان ماهی پر از فضیلت‌های مختلف و فراوانی بوده که انسان مهمان خداوند رحمان و رحیم بوده و این ماه برای وی سراسر پر از لطف و برکت است. 

حجت‌الاسلام بیگدلی ابراز کرد: روح انسان برای تجلی پیدا کردن نیازمند روش‌هایی است تا از گناه و رذایل اخلاقی به دور باشد همانطور که اگر دقت و مطالعه در این مهم صورت گیرد آمار جرم و تخلف در این ماه مبارک کم است و این اعتقاد و ارادت عظیم مردم نسبت به این ماه الهی را می‌رساند.

وی گفت: چنانچه پیامیر اکرم(ص) می‌فرمایند؛ مهمترین پایه و اساس اصول اسلام در 5 مورد خلاصه شده است که عبارتند از: روزه، خمس، حج، زکات و ولایت است  که مهمترین آنها روزه‌داری در ماه مبارک رمضان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان ابراز کرد: در ماه مبارک رمضان باید توجه داشت زبان، چشم، گوش و... اعضای بدن نیز روزه باشد گاهی بنده با رعایت نکات فوق‌العاده به درجه و منزلتی بالایی می‌رسد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر