logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۵۶۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
روایت دل سردی مردم روستای گونای از عدم توجه مسئولان؛

اجرای نیمه تمام طرح هادی در روستای گونای صدای اهالی را درآورد

اجرای-نیمه-تمام-طرح-هادی-در-روستای-گونای-صدای-اهالی-را-درآورد-
طرح هادی روستای گونای ماهنشان سالهاست به صورت نیمه کاره رها شده و این نابسامانی منجر به دلسردی اهالی روستا از اقدام مسئولانی که شعار کار جهادی را وعده می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»گونای روستایی که نامش به زبان محلی به سان خورشید است ولی تابش‌هایی از نور امکانات در سطح آن کمتر منعکس می‌شود، روستایی که علی رغم وجود مشکلات آسفالت نبودن کوچه‌ها و خیابان‌های آن درد‌ناک‌تر است. در روزگاری که تمام دنیا در همه امور در حال توسعه و پیشرفت است، روستاهایی در ماهنشان هستند که از نبود کم‌ترین امکانات با سختی دست و پنجه نرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید

طرح هادی در این روستا به صورت نیمه کاره رها شده و این موضوع موجب شده زندگی اهالی این روستا با مختل مواجه شود و به گفته اهالی این روستا بارها برای تکمیل طرح هادی این روستا به متولیان آن مراجعه کردند اما متاسفانه تاکنون اقدامی در راستای تکمیل طرح هادی این روستا انجام نشده است.

یکی از اهالی روستا در گفتگو با «موج_رسا» با بیان اینکه اگر به روستای گونای سری بزنید می‌بینید که مردم این روستا سال‌هاست با محرومیت زیادی مواجه هستند که عدم اجرای طرح هادی در این روستا تنها یکی از مشکلاتی است که اهالی این روستا با آن مواجه‌اند.

وی افزود: یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد آسفالت نبودن کوچه‌ها و خیابان‌ها بوده، چرا که علاوه بر زمستان در تابستان نیز برای اهالی مشکل‌ساز شده است.

این اهالی روستا ادامه داد: وضعیت نابسامان کوچه‌های این روستا به دلیل اجرای نیمه تمام طرح هادی تردد را برای اهالی این روستا مشکل کرده با وجود پیگیری صدایمان به جای نمی‌رسد و مسئولان نسبت به این مشکل اهالی این روستا بی‌توجه هستند.

یکی دیگر از اهالی گفت: ما از بارش نزولات آسمانی شکرگذار خداوند هستیم اما بعد از اتمام بارش مشکلات فراوانی به وجود می‌آید که زندگی را برایمان سخت می‌کند.

این اهالی روستای گونای عنوان کرد: وضعیت نابسامان کوچه‌های این روستا به دلیل گِل و لای رفت و آمد دانش آموزان به مدرسه را با مشکل مواجه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر مشکلات یادشده هنگام بارندگی تردد وسیله نقلیه نیز در داخل روستا سخت شده و این وضعیت اهالی را به ستوه آورده است.

این اهالی روستا یاد‌آور شد: مردم روستا این مسئله را از طریق دهیاری و اعضای شورا به صورت متعدد پیگیری کرده‌اند و آنان نیز به نمایندگی از مردم این مسئله را از نهاد‌های مربوطه پیگیری کرده‌اند ولی تاکنون هیچ اقدامی در جهت رفع این معضل روستا انجام نشده است.

بهروز احمدی، رئیس شورای روستای گونای در این رابطه گفت: در زمان بخشدار قبلی علی رغم پیگیری‌های مختلف و انجام زیرسازی‌ها و آماده سازی‌ها به پروژه آسفالت کردن کوچه‌ها بودجه تعلق نگرفت.

وی عنوان کرد: طرح هادی در روستا انجام شده است که می‌توان از جمله آن به احداث دیواره حفاظتی داخل روستا جهت جلوگیری از سیلاب‌های احتمالی اشاره کرد.

احمدی تصریح کرد: از دیگر اقداماتی که در غالب طرح هادی توسط بنیاد مسکن انجام شده انجام سنگ فرش تعدادی از خیابان‌های روستا و نیز احداث خیابانی به طول ۳۰۰ متر مربع است.

وی ادامه داد: اخیراً جدول گذاری‌های داخل روستا انجام شده است و تنها ۱۵۰ متر از آنها باقی مانده تا کار به اتمام برسد.

احمدی عنوان کرد: با پیگیری‌های که از بخشداری مرکزی داشته‌ایم که بخشدار شهرستان ماهنشان قول مساعدت و همکاری به ما داده‌اند.

فرهاد لطفی، بخشدار مرکزی شهرستان ماهنشان در خصوص حل مشکل آسفالت نبودن کوچه‌های روستای گونای گفت: روستاهایی که فاقد آسفالت هستند قسمت‌هایی که زیرسازی آن‌ها انجام شده است و آماده بوده و در سال ۱۴۰۳ آسفالت‌ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر