logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۵۶۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
شهردار کرسف خدابنده خبر داد:

آسفالت‌ریزی معابر سطح شهر کرسف خدابنده

آسفالت‌ریزی-معابر-سطح-شهر-کرسف-خدابنده
شهردار کرسف خدابنده از آسفالت‌ریزی معابر سطح این شهر با هزینه‌ای بالغ بر 80میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، فیض‌اله شیرازی شهردار شهر کرسف خدابنده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به اقدامات و عملکرد‌های این شهرداری طی سالجاری اظهار کرد: آسفالت ریزی معابر سطح شهر کرسف با هزینه‌ای بالغ بر 80میلیارد ریال انجام و در دهه مبارک فجر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شن‌ریزی و تسطیح خیابانها و کوچه‌های فاقد آسفالت‌ریزی در سطح شهر محقق شده است.

شهردار شهر کرسف ادامه داد: مراسم شهید ملی، شهید مظفرعلی ذوالقدر کرسفی در حسینیه اعظم کرسف با حضور مسئولان شهرستانی با سخنرانی سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مداحی استاد کلامی برگزار شد.

وی اضافه کرد: نظافت مستمر و کامل جوی‌ها، کانال‌ها و مسیل‌ها در محدوده شهری انجام می‌شود و همچنین نظافت مستمر و کامل معابر و فضاهای عمومی و جمع آوری پسماند در سطح شهر نیز انجام خواهد شد.

شیرازی ادامه داد: خرید و نصب پرچم ملی به تعداد ۱۰۰ عدد با پایه در معابر و خیابانهای سطح شهر انجام شد و آذین بندی میدان شهرداری و تقدیر از افتخار آفرینان علمی شهر کرسف به تعداد ۲۵ نفر صورت گرفته است.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال و حمایت شهرداری از تیم ورزشی با تهیه لباس و کمک مالی در حد توان و جشن انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد باب الحوایج شهر کرسف از دیگر برنامه‌های شهرداری این شهر است.

شیرازی با اشاره به برگزاری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن امسال در شهر کرسف گفت: عملیات برف روبی معابر،خیابان‎ها و کوچه‌های سطح شهر انجام می‌شود و پیگیری و نصب روشنایی معابر به تعداد ۴۰ مورد با پایه و چراغ در سطح شهر محقق شده است.

وی به حضور شورای فرهنگی شهر کرسف و نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهر کرسفدر دهه فجر اشاره کرد و عنوان داشت: نصب و اعلام بنرهای مناسبتی در سطح شهر و فضای مجازی جهت اطلاع عموم انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در چند روز اخیر با توجه به بارش برف، به در راه‌ماندگان جاده بیجار خارج از شهر کرسف، امداد رسانی شد.

شیرازی ادامه داد: مسیل محل تلاقی انتهای خیابان بهار و در طول خیابان شهید مظفر علی ذوالقدر به طول ۳۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر 13 میلیارد و 500 میلیون احداث شده است و لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی و بتن‌ریزی معابر شهر کرسف انجام می‌شود.

شهردار شهر کرسف از افتتاح چند پروژه عمرانی شهرداری کرسف در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: ۴ پروژه در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و جدول‌گذاری معابر به طول ۱۴۰۰ متر با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال، آسفالت‌ریزی معابر به طوا 18هزار متر مربع، 2هزار تن با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، زیرسازی 18هزار مترمربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریا و احداث کانال هدایت سیل ۶۰۰ متر مکعب با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در این شهر انجام شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر