logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۷۳۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با موج‌رسا:

مشارکت در دور دوم انتخابات زنجان ضروری است

مشارکت-در-دور-دوم-انتخابات-زنجان-ضروری-است
نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات برای انتخاب فرد اصلح مهم است گفت: مشارکت در دوره دوم انتخابات مانند دوره اول ضروری است.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طبق قانون اساسی و تمام آنچه که در حکومت به وقوع می‌پیوندد با نظر مستقیم و مشارکت مردم تحقق می‌یابد اظهار کرد: در انتخابات مردم فرد اصلح را انتخاب و منتخب مورد نظر با خاص و اراده مردم مسئولیت را به دست می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: قوانین کشور و نظارتی که در سطح عالی اتفاق می‌افتد با ابزار مجلس است که چهار سال مردم با انتخاب خود مسیری را مشخص می‌کنند که قوانین مورد نظر برای رفع مشکلات مردم و برای حل و چاره اندیشی آنها باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نتیجه مشارکت و حضور مردم در عرصه‌های مختلف نشانه پیشرفت است و یک مقوله یک موضوع شعاری و نمادين نیست بلکه حقیقتی است که در آن مردم با حضور خود پای صندوق‌های رای برای فردای خود و کشورشان دخالت مستقیم دارند و چه بهتر فرد منتخب نیز در جهت حل مشکلات جامعه گام‌های مثبت بردارد.

حجت‌الاسلام باقری ابراز کرد: مردم در انتخاب فرد کاندید باید دقت لازم را داشته و نقش‌آفرین باشند و هر چه مقوله‌ انتخابات، حضور و مشارکت مردم بیشتر و پر رنگ شود نتیجه انتخابات بهتر خواهد بود.

وی اضافه کرد: هر چه مردم در میزان انتخاب کاندید مورد نظر بیشتر آگاهی و بصیرت داشته باشند کیفیت نظارت بالا و حکمرانی‌قوی تری را شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشارکت در دوره دوم انتخابات مانند دوره اول آن مهم و تأثیر‌گذار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر