logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۵۵۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

توطئه دشمن با حضور مردم در راهپیمایی امسال شکست خورد

توطئه-دشمن-با-حضور-مردم-در-راهپیمایی-امسال-شکست-خورد
امام جمعه ابهر گفت: جنگ‌شناختی که دشمن بر علیه ایران راه انداخته بود با راهپیمایی ۲۲ بهمن شکست خورد، دشمن با فشار و تحریم می‌خواست مردم انقلاب را رها کنند ولی مردم هنوز راه‌حل مشکلات را در صحنه بودن می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا گفت: شکرگزار حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم از همه مردم مؤمن و متدین ابهر تقدیر و تشکر می‌کنیم، حقیقتاً حضور معنادار و بی‌نظیری بود.

بیشتر بخوانید

 ویی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی واقعیت انقلابی مردم را نشان می‌دهد، گفت: نکته قابل توجه حضور دهه نودی‌ و دهه هشتادی‌ها است که به صورت پرشور در این راهپیمایی حضور داشتند، که نشان داده انقلاب ما زنده است.

 حجت‌الاسلام مرادپور افزود: جوانان و نوجوانان ما جنگ و زمان قبل انقلاب را ندیدند ولی با همان شور و شعف اول انقلاب در میدان حضور دارند، نکته قابل توجه دیگر، حضور زنان دوشادوش مردان در این راهپیمایی بود و کسانی‌که شعار زن، زندگی و آزادی می‌دادند واقعیت جامعه ما را ببینند و حرف مردم را بشنوند، حضور پرشور مردم در راهپیمایی واقعیت مردم است، درست در این راهپیمایی باحجاب‌ها حضور داشتند ولی بدحجاب‌ها هم حضور داشتند که علاقه زن ایرانی به ایران را نشان می‌دهد.

 امام جمعه ابهر گفت: جنگ‌شناختی که دشمن بر علیه ایران راه انداخته بود با این راهپیمایی شکست خورد، دشمن با فشار و تحریم می‌خواست مردم انقلاب را رها کنند ولی مردم هنوز راه‌حل مشکلات را در صحنه بودن می‌دانند و آگاهی دارند که بیشتر مشکلات ما داخلی است.

 وی با بیان اینکه شور و کثرت حضور مردم نقطه عطف و قوت برای پیشبرد اهداف ما خواهد بود، گفت: به قول مقام معظم رهبری ما به قله نزدیک شدیم و برای رسیدن به این امر باید در صحنه انتخابات نیز حضور پرشور داشته باشیم.

 حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در بین کارکنان نیروی هوایی، گفت: ایشان در اینجا به اهمیت خواص در انتخابات اشاره کردند، خواص کسانی هستند که قدرت تشخیص و شجاعت در اقدام و اقدام خواص عنصر شتاب‌دهنده در جامعه است، خواص در جامعه ما در اقلیت نیستند، دشمن تلاش می‌کند نقش شتاب‌دهنده را با ایجاد تردید و تعلل خنثی کند.

 خطیب نماز جمعه ابهر با اشاره به سه آفت در خواص گفت: دنیازدگی، اغوا شدن توسط دشمن و عدم شجاعت در عمل از آفت‌های خواص است، زمانی که خواص به جای انجام وظیفه دینی خود دنیا را آباد می‌کند و به دلیل اغوا شدن توسط دشمن توانایی تحلیل درست از شرایط ندارد یعنی دچار آفت شده و در نتیجه شجاعت در عمل ندارد و این موارد به خاطر عدم مراقبت و خداترسی و تحلیل اشتباه در جامعه است که متأسفانه دشمن نیز نقش مهمی در بروز این مسائل دارد.

 وی در پایان بیان داشت: مردم با حضور در صحنه‌های مختلف نشان دادند که پای انقلاب هستند و ان‌شاءالله همه مردم و خواص قدردان باشیم و به سمت پیشرفت کشور پیش برویم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر