logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۵۴۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
پیام فرمانده سپاه شهرستان ابهر به مردم ولایت‌مدار ابهر؛

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افتخاری دیگر برای ما بود

حضور-پرشور-مردم-در-راهپیمایی-۲۲-بهمن-افتخاری-دیگر-برای-ما-بود
فرمانده سپاه شهرستان ابهر گفت: تجدید میثاق دوباره مردم تا ابد در دفتر افتخارات شهرستان ابهر به یادگار خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی خبرگزاری بسیج ابهر، علیرضا افشار فرمانده سپاه شهرستان ابهر و حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم شاهسوندی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر، با صدور پیامی از مردم شهرستان ابهر برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُركُم وَیُثَبِّت أَقدامَكُم.

 

درود خدا بر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان اسلام که امروز شاهد حضور حماسی و سرشار از شور و شعف مردم انقلابی شهرستان ابهر بودند.

 

از حضور پرشور و باشکوه مردم شهرستان ابهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و سپاسگزاری می‌ کنیم و به فضل خدای بزرگ این تجدید میثاق تا ابد در دفتر افتخارات شهرستان ابهر به یادگار خواهد ماند.

 

شما مردم بصیر، فهیم، همیشه در صحنه و زمان‌شناس با حضور حداکثری به جهانیان ثابت کردید که در راستای حفظ نظام و آرمان‌های خود با کسی تعارف ندارید، حافظ خون شهدا هستید و به عهدی که با معمار کبیر انقلاب اسلامی بسته‌اید، پایبند هستید. در شرایطی که دشمن جنگ ترکیبی و ادراکی راه انداخته است، باید تحسین کرد و آفرین گفت به قدرشناسی، فرصت‌شناسی و حضور باشکوه شما مردم عزیز که بار دیگر با حضور خود با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید بیعت کردید و با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حماسه‌ای پرشور رقم زدید و دشمنان اسلام را ناامید ساختید.

 

سپاه شهرستان ابهر ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به نوبه خود از تمامی مردم فهیم و شریف شهرستان ابهر، به خصوص خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، جوان‌ها و نوجوان‌های دهه هشتادی و نودی و همه افرادی که با حضور دلاورانه، حماسی و وحدت آفرین در راهپیمایی غرورآفرین یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند، تشکر و قدردانی می کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر